تایید شد: آیفون ۷ ضدآب است

به گازرش موبنا، این شرکت ژاپنی به تازگی نمایشگر جدید Pixel Eyes LCD را معرفی کرده است که نسبت به مدل قبلی ضخامت کمتری را شامل می‌شود. ضخامت این نمایشگر ۵ میلیمتر است که نخستین نسل آن با ضخامت ۸ میلیمتری عرضه شده بود. فناوری که در این نمایشگر به کار گرفته شده است می‌تواند …

به گازرش موبنا، این شرکت ژاپنی به تازگی نمایشگر جدید Pixel Eyes LCD را معرفی کرده است که نسبت به مدل قبلی ضخامت کمتری را شامل می‌شود. ضخامت این نمایشگر ۵ میلیمتر است که نخستین نسل آن با ضخامت ۸ میلیمتری عرضه شده بود.

فناوری که در این نمایشگر به کار گرفته شده است می‌تواند به صورت متفاوت قلم‌های هوشمند را تشخیص دهد و حتی ضخامت نوک آنها به اندازه یک میلیمتر را هم شناسایی کند. مدل قبلی نمایشگر Pixel Eyes تنها با قلم‌های هوشمندی که نوک ۲ میلیمتری داشتند سازگاری داشت.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید Pixel Eyes به گوشی‌های جدید امکان می‌دهد تا حتی در زمانی که دست یا انگشت کاربر خیس است، باز هم فعالیت مورد نظر را انجام دهد.

در حالی که این روزها صحبت‌های فراوان در مورد استفاده از نمایشگرهای AMOLED در مدل جدید آيفون به میان می‌آید، منابع آگاه می‌گویند این اتفاق طی سال جاری صورت نمی‌گیرد.

شرکت Japan Display در نظر دارد نمایشگرهای Pixel Eyes را همراه با گوشی هوشمند آیفون ۷ اپل به دست کاربران جهانی برساند. این شرکت تایید کرد گوشی هوشمند جدید اپل ضدآب است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا