احتمال واگذاری شرکت Pandora بالا گرفت

به گزارش موبنا، «برایان مک‌اندروز» طی کنفرانس اخیر شرکت برای اعلام گزارش مالی اعلام کرد: «ما در مورد شایعات منتشر شده توضیحی نمی‌دهیم». او افزود: «ما بر این مسئله تاکید داریم که با استراتژی‌های کنونی خود می‌توانیم اقدامات قابل ملاحظه انجام دهیم و سود مناسبی را به سهامداران برسانیم. ما بر این مسئله تاکید داریم …

به گزارش موبنا، «برایان مک‌اندروز» طی کنفرانس اخیر شرکت برای اعلام گزارش مالی اعلام کرد: «ما در مورد شایعات منتشر شده توضیحی نمی‌دهیم».

او افزود: «ما بر این مسئله تاکید داریم که با استراتژی‌های کنونی خود می‌توانیم اقدامات قابل ملاحظه انجام دهیم و سود مناسبی را به سهامداران برسانیم. ما بر این مسئله تاکید داریم که به عنوان یک شرکت مستقل به فعالیت‌های خود ادامه دهیم».

روزنامه نیویورک تایمز به تازگی گزارشی را منتشر کرد و در آن توضیح داد Pandora مذاکرات داخلی با مدیران ارشد خود را آغاز کرده است تا فروش این شرکت را بررسی کند.

علاوه بر این خبرگزاری رویترز نیز در یک گزارش مستقل اعلام کرد Yahoo، Hulu و Amazon از جمله شرکت‌هایی هستند که نسبت به خرید Pandora ابراز علاقه کرده‌اند.

این شایعات تنها چند ماه پس از آن منتشر شد که سرویس Apple Music توانست تعداد زیادی از کاربران خدمات Pandora را در اختیار بگیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا