یک میلیارد ساعت بازی با Xbox One در یک ماه

به گزارش موبنا، در دسامبر ۲۰۱۵ کنسول بازی سونی پرفروش‌ترین دستگاه در بازار آمریکا بود و البته ارقام دقیق از فروش این محصول اعلام نشد. سونی گفت: «ما از هواداران و شرکای خود تشکر می‌کنیم که باعث شدند PlayStation 4 در ژانویه امسال پرفروش‌ترین کنسول بازی شود و نرم‌افزارهای مربوط به آن هم فروش بالایی …

به گزارش موبنا، در دسامبر ۲۰۱۵ کنسول بازی سونی پرفروش‌ترین دستگاه در بازار آمریکا بود و البته ارقام دقیق از فروش این محصول اعلام نشد.

سونی گفت: «ما از هواداران و شرکای خود تشکر می‌کنیم که باعث شدند PlayStation 4 در ژانویه امسال پرفروش‌ترین کنسول بازی شود و نرم‌افزارهای مربوط به آن هم فروش بالایی داشته باشند».

در ادامه این بیانیه گفته شد: «فروش کنسول PS4 در بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار رشد قابل ملاحظه‌ای را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است. ما بسیار خرسندیم و با تمام توان از سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این کنسول بازی پشتیبانی می‌کنیم تا بهترین تجربه در اختیار کاربران قرار گیرد».

با این اتفاق مایکروسافت بار دیگر در رتبه دوم لیست پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی قرار گرفت و این بار آمار جالبی در مورد محصول آن منتشر شد. در ژانویه امسال کاربران جهانی در مجموع یک میلیارد ساعت با کنسول بازی Xbox One بازی کردند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا