عرضه نخستین تراشه اختصاصی برای فناوری‌های پوشیدنی

به گزارش موبنا، این برند جدید با نام Snapdragon Wear شناخته می‌شود و تراشه‌های ساخته شده بر مبنای آن قرار است در انواع مختلف فناوری‌های پوشیدنی از جمله ساعت‌های مچی به کار گرفته شود. اولین محصول در این سری از تراشه‌های کوالکام Snapdragon Wear 2100 نام دارد که نسبت به تراشه Snapdragon 400 که تاکنون …

به گزارش موبنا، این برند جدید با نام Snapdragon Wear شناخته می‌شود و تراشه‌های ساخته شده بر مبنای آن قرار است در انواع مختلف فناوری‌های پوشیدنی از جمله ساعت‌های مچی به کار گرفته شود.

اولین محصول در این سری از تراشه‌های کوالکام Snapdragon Wear 2100 نام دارد که نسبت به تراشه Snapdragon 400 که تاکنون در فناوری‌های پوشیدنی به کار گرفته می شود قابلیت‌های بیشتری را شامل می‌شود.

این تراشه جدید که از امسال می‌توانید آن را در نسل جدید فناوری‌های پوشیدنی به کار بگیرید نسبت به مدل S400 که هم‌اکنون به کار گرفته می‌شود ۳۰ درصد کوچکتر ساخته شده است و به کمک آن می‌تواند محصولات باریک‌تر و کارآمدتری تهیه کرد.

این تراشه جدید همچنین ۲۵ درصد کمتر از مدل قبلی انرژی مصرف می‌کند و به همین خاطر طول عمر باتری در نسل جدید فناوری‌های پوشیدنی افزایش میابد.

تراشه Snapdragon Wear 2100 چهار هسته پردازشگر Cortex-A7 با توان ۱.۲ گیگاهرتز را شامل می‌شود و پردازنده گرافیکی Adreno 304 را در خود جا داده است تا تصاویر با کیفیت ۶۴۰ در ۴۸۰ پیکسل در نمایشگر فناوری پوشیدنی به نمایش درآیند.

از این تراشه پوشیدنی دو مدل ساخته شده است. مدل اول فقط از فناوری‌های ارتباطی بلوتوث و Wi-Fi پشتیبانی می‌کند و مدل دیگر برای استفاده در شبکه‌های مخابراتی ۲G، ۳G و ۴G ساخته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا