ال‌جی تایید کرد: نمایشگر G5 هرگز به خواب نمی‌رود

به گزارش موبنا، شرکت ال‌جی یک تصویر GIF روی اینترنت منتشر کرده است که گوشی هوشمند G5 را در حالتی نشان می‌دهد که قابلیت Always ON روی نمایشگر آن فعال است. در زیر این تصویر متحرک نوشته شده است: «هرگز به خواب نروید در حالی که دیگران در حال انجام کاری هستند. LG G5، همواره …

به گزارش موبنا، شرکت ال‌جی یک تصویر GIF روی اینترنت منتشر کرده است که گوشی هوشمند G5 را در حالتی نشان می‌دهد که قابلیت Always ON روی نمایشگر آن فعال است.

در زیر این تصویر متحرک نوشته شده است: «هرگز به خواب نروید در حالی که دیگران در حال انجام کاری هستند. LG G5، همواره روشن است».

هنوز به درستی مشخص نیست قابلیت Always ON چه امکاناتی را به می‌تواند برای این گوشی هوشمند به همراه داشته باشد. به هر حال اگر ال‌جی این قابلیت را مهم می‌داند، می‌توان این سرویس را یکی از نکات قابل تمایز بین این گوشی هوشمند و دیگر محصولات مشابه دانست.

به گفته کارشناسان، این قابلیت به گونه‌ای ارایه شده است که اگر گوشی هوشمند خاموش باشد، باز هم کاربر می‌تواند پیام‌های دریافتی را مشاهده کند. لازم به ذکر است سری گوشی‌های Moto و Nexus نیز برای این اتفاق راهکارهای اختصاصی خود را در اختیار گرفته‌اند.

به هر حال این طور که ال‌جی گفته است، نمایشگر LG G5 هرگز خاموش نمی‌شود و حتی اگر گوشی خاموش باشد هم می‌توان از آن استفاده کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا