فروشگاه جدید گوگل برای انتشار کتاب‌های غیرقابل چاپ

به گزارش موبنا، در دنیای واقعی با امکان امروزی هرگز نمی‌توان کتابی را چاپ کرد که به صدا و ویدیو هم مجهز باشند. ولی گوگل این آرزو را در دنیای مجازی محقق کرده است. این کتاب‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که روی گوشی‌های هوشمند اجرا می‌شوند و گوگل هشدار داده است پیش از آنکه کاربران …

به گزارش موبنا، در دنیای واقعی با امکان امروزی هرگز نمی‌توان کتابی را چاپ کرد که به صدا و ویدیو هم مجهز باشند. ولی گوگل این آرزو را در دنیای مجازی محقق کرده است.

این کتاب‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که روی گوشی‌های هوشمند اجرا می‌شوند و گوگل هشدار داده است پیش از آنکه کاربران کتاب‌های چندرسانه‌ای جدید را خریداری کنند، آنها را مورد آزمایش قرار دهند تا مطمئن شوند که این کتاب‌ها روی گوشی آنها اجرا می‌شود.

در زمان راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی مذکور فقط دو کتاب با این مشخصات موجود بود که قیمت هر کدام از آنها ۴.۲۵ دلار اعلام شد و گوگل با تخفیف مربوط به افتتاحیه فروشگاه هر یک از آنها را با قیمت ۳.۲۵ دلار عرضه کرد.

یکی از این دو کتاب «حقیقت در مورد سگ‌ها و گربه‌ها» نام دارد که البته «جو دانتورن» رمان‌نویس مشهور و «سام ریور» شاعر انگلیسی هم آثارشان به صورت چندرسانه‌ای در این کتاب به چشم می‌خورد.

کتاب دیگر با نام «ورودی‌ها و خروجی‌ها» منتشر شده است که جذاب‌تر به نظر می‌رسد. زیرا این کتاب یک فرآیند ماجراجویانه دارد که کاربر با کلیک کردن روی هر بخش آن یک اتفاق جدید را پیش‌روی خود می‌بیند و حتی بخشی از داستان را در سرویس Street View گوگل دنبال می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا