بحران جدی اپل در مقابل موج گسترده نارضایتی کاربران

به گزارش موبنا، او در مطلب خود به «انفجار نارضایتی» بین کاربران iOS اشاره کرد و توضیح داد اپلیکیشن‌های اصلی در آیفون و آيپد رضایت کاربران این شرکت را جلب نکرده است. این نارضایتی بین مشتریان اپل که از دیگر محصولات این شرکت استفاده می‌کنند هم دیده می‌شود. «والت موسبِرگ» نویسنده روزنامه وال‌استریت ژورنال و …

به گزارش موبنا، او در مطلب خود به «انفجار نارضایتی» بین کاربران iOS اشاره کرد و توضیح داد اپلیکیشن‌های اصلی در آیفون و آيپد رضایت کاربران این شرکت را جلب نکرده است. این نارضایتی بین مشتریان اپل که از دیگر محصولات این شرکت استفاده می‌کنند هم دیده می‌شود.

«والت موسبِرگ» نویسنده روزنامه وال‌استریت ژورنال و از بنیانگذاران مرکز Re/code هم به این مسئله اشاره کرده است. او هفته گذشته در تحلیل خود نوشت که نوعی تخریب تدریجی در کیفیت و قابلیت اطمینان میان اپلیکیشن‌های اصلی اپل دیده می‌شود که این فرآیند می‌تواند شرکت به این بزرگی را با مشکل جدی مواجه کند.

هیلتزیک در گزارش خود به این مسئله اشاره کرد که مشکل کنونی اپل مانند بحرانی است کا مایکروسافت با ویندوز پیدا کرده بود. هر دو شرکت هم‌اکنون در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید هستند تا بتوانند هسته مرکزی محصول خود را تقویت کنند و هرگز به فکر تولید یک محصول بهتر نیستند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا