۲ گیگابایت حافظه مجازی رایگان از گوگل هدیه بگیرید

به گزارش موبنا، گوگل مانند رویه‌ای که در سال‌های گذشته دنبال کرده بود به مناسبت این روز حافظه رایگان روی سیستم پردازش ابری Drive هدیه می‌شود و اعلام کرده است تمامی صاحبان حساب‌های کاربری گوگل می‌توانند از این هدیه بهره‌مند شوند. این شرکت همچنین قابلیت Google Security Checkup را در اختیار کاربارن گذاشته است تا …

به گزارش موبنا، گوگل مانند رویه‌ای که در سال‌های گذشته دنبال کرده بود به مناسبت این روز حافظه رایگان روی سیستم پردازش ابری Drive هدیه می‌شود و اعلام کرده است تمامی صاحبان حساب‌های کاربری گوگل می‌توانند از این هدیه بهره‌مند شوند.

این شرکت همچنین قابلیت Google Security Checkup را در اختیار کاربارن گذاشته است تا بتوانند در بخش تنظیمات امنیتی حساب کاربری خود مدیریت بیشتری انجام دهند.

این بخش یک فرآیند دو مرحله‌ای برای شناسایی افراد را دنبال می‌کند و پس از آن کاربران می‌توانند در کمتر از چند دقیقه ۲ گیگابایت حافظه رایگان گوگل را در اختیار بگیرند.

به خاطر داشته باشید که این حافظه رایگان برای مدت محدود ارایه می‌شود و اگر قصد دارید آن را در اختیار بگیرید، می‌بایست زودتر اقدام کنید.

سال گذشته گوگل به مدت یک هفته به تمام کاربران خود امکان داد برای دریافت حافظه پردازش ابری رایگان اقدام کنند. ولی برای طرح سال جاری هنوز محدودیت زمانی اعلام نشده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا