استفاده از چند حساب کاربری در اینستاگرام ممکن شد

به گزارش موبنا، نخستین بار در نوامبر گذشته گفته شد اینستاگرام در حال تکمیل قابلیت مذکور است و از آن زمان تاکنون آزمایش‌های لازم روی این سرویس انجام شد و البته کاربران عمومی به آن دسترسی نداشتند. این هفته اینستاگرام تصمی گرفت قابلیت مذکور را به صورت عمومی عرضه کند. این شبکه اجتماعی که از …

به گزارش موبنا، نخستین بار در نوامبر گذشته گفته شد اینستاگرام در حال تکمیل قابلیت مذکور است و از آن زمان تاکنون آزمایش‌های لازم روی این سرویس انجام شد و البته کاربران عمومی به آن دسترسی نداشتند.

این هفته اینستاگرام تصمی گرفت قابلیت مذکور را به صورت عمومی عرضه کند. این شبکه اجتماعی که از زیرمجموعه‌های فیسبوک محسوب می‌شود، به صورت رسمی اعلام کرد از این پس کاربران می‌توانند به صورت هزمان چند حساب کاربری مختلف را در اپلیکیشن خود مدیریت کنند.

این قابلیت جدید بخشی از نسخه ۷.۱۵ ابزار کاربردی اینستاگرام برای دو سیستم عامل اندروید و iOS محسوب می‌شود و کاربران هم‌اکنون می‌توانند آن را از روی فروشگاه‌های اینترنتی App Store اپل و Play Store گوگل بارگذاری کنند.

زمانی که نسخه جدید این ابزار ارتباطی را در اختیار می‌گیرید، می‌توانید وارد بخش تنظیمات شوید و به راحتی حساب‌های کاربری دیگر خود را هم اضافه کنید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا