تاجگردون: بررسی برنامه ششم در مجلس فعلی امکان پذیر نیست

با توجه به تاخیر در ارائه لوایح برنامه ششم از سوی دولت و پایان مدت برنامه پنجم در پایان سال جاری، مجلس برنامه پنجم را در قالب یک طرح یا تبصره ای در بودجه احتمالا به مدت یکسال تمدید خواهد کرد. وی افزود:‌ با توجه به اینکه پیش از بررسی و تصویب بودجه ۹۵، بودجه …

با توجه به تاخیر در ارائه لوایح برنامه ششم از سوی دولت و پایان مدت برنامه پنجم در پایان سال جاری، مجلس برنامه پنجم را در قالب یک طرح یا تبصره ای در بودجه احتمالا به مدت یکسال تمدید خواهد کرد.

وی افزود:‌ با توجه به اینکه پیش از بررسی و تصویب بودجه ۹۵، بودجه چند دوازدهم تصویب خواهد شد، تمدید برنامه پنجم احتمالا در لوایح بودجه چند دوازدهم گنجانده خواهد شد.

تاجگردون درباره تشکیل جلسات کمیسیون تلفیق لوایح برنامه ششم نیز گفت: با توجه به فرصت محدودی که مجلس پس از انتخابات و پس از آن تا خرداد سال آینده در اختیار دارد و باید در این فرصت بودجه را نیز بررسی و به تصویب برساند بررسی برنامه ششم در مجلس فعلی امکان پذیر نخواهد بود. در چنین شرایطی تشکیل جلسات کمیسیون تلفیق هم توجیه زیادی ندارد مگر اینکه بر اساس آنچه برخی نمایندگان مطرح کرده‌اند مجلس خودش تصمیم بگیرد برنامه ششم را بنویسد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا