اکران «محمد رسول الله» در روسیه +عکس

در ابتدای نمایش این فیلم مجید مجیدی، در کنار رایزن فرهنگی ایران در مسکو و یکی از کارگردانان معروف روس سخنان کوتاهی را بیان کردند. این کارگردان معروف روسی در سخنانی گفت: نبایستی انسان‌های مؤمن را تحریک کرد؛ این فلم به ما امکان داده است که اطلاعات واقعی را بدست آوریم. وی افزود: امروز برای …

در ابتدای نمایش این فیلم مجید مجیدی، در کنار رایزن فرهنگی ایران در مسکو و یکی از کارگردانان معروف روس سخنان کوتاهی را بیان کردند.

اکران «محمد رسول الله» در روسیه +عکس

این کارگردان معروف روسی در سخنانی گفت: نبایستی انسان‌های مؤمن را تحریک کرد؛ این فلم به ما امکان داده است که اطلاعات واقعی را بدست آوریم.

وی افزود: امروز برای من روز مهمی است. من خوشحال و امیدوارم که روسیه‌ از وقایع درک درستی داشته باشد و باید به عقاید احترام گذاشت.

مجید مجیدی هم در بخش دیگری از این مراسم گفت: من برای این اثر ۷ سال فعالیت کرده‌ام. در دوران کنونی پیامبر اسلام در نزد امت اسلامی مظلوم است و قرائت بدی از اسلام صورت می‌گیرد و امروز نام اسلام به سرقت رفته است.

نوشته های مشابه

کارگردان فیلم «محمدرسول‌الله(ص)» تصریح کرد: من رحمت پیامبر را به نمایش گذاشته‌ام در حالی که این فیلم از سوی الازهر و عربستان رد شده و دعوت من را نپذیرفته‌اند. این فیلم تلاش دارد پیامی به غرب باشد و اسلام حقیقی و اتحادی از دنیای اسلام را نمایش دهد و من در این اثر از نظرات علمای اهل‌سنت و شیعه بهره بردم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا