نگاهی به جدیدترین گوشی لنوو S1

به گزارش خبرنگار موبنا، VIBE S1 از پرچمداران موبایل های لنوو است که با بهره‏گیری از حافظه رم ۳ گیگابایتی برای عکس‏برداری، دیدن فیلم با کیفیت بالا و استفاده از نرم افزارها و بازی های پر قدرت بسیار مناسب است. به جرات می‏توان گفت این گوشی با پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک مدل MT6752 با …

به گزارش خبرنگار موبنا، VIBE S1 از پرچمداران موبایل های لنوو است که با بهره‏گیری از حافظه رم ۳ گیگابایتی برای عکس‏برداری، دیدن فیلم با کیفیت بالا و استفاده از نرم افزارها و بازی های پر قدرت بسیار مناسب است. به جرات می‏توان گفت این گوشی با پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک مدل MT6752 با فرکانس ۷/۱ گیگاهرتز، یگ گوشی مالتی‏مدیا با سرعت خوب است.
دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشت موبایل به همراه حسگر BSI این امکان را فراهم می‏کند تا کاربر با کیفیت ۴K به ضبط لحظات شیرین خود بپردازد اما ویژگی اصلی VIBE S1 استفاده از دو دوربین جلو برای گرفتن تصاویر سلفی فوق‏العاده است.
دوربین اول ۸ مگاپیسکلی به عنوان دوربین اصلی عمل می‌کند و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی برای ایجاد عمق یا ایجاد تصویر پس‌زمینه و افکت‌های مختلف روی آن کاربرد دارد. حافظه داخلی گوشی ۳۲ گیگابایت بوده که از طریق micro-SD تا سقف ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقاء می‏باشد. سیستم‏عامل اندروید ۰/۵ ، نمایشگر ۵ اینچی Full HD با رزولوشن۱۹۲۰×۱۰۸۰ مجهز به تکنولوژی ضد خش Gorilla Glass 3، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت، سازگار با شبکه ۴GLTE ، باتری ۲۵۰۰ میلی‏آمپری و قابلیت حذف صداهای مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون اختصاصی از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند است.
S1 با ضخامت ۸/۷ میلی ‏متر، به وزن ۱۳۲ گرم در رنگ های سفید مرواریدی و سورمه‏ای تیره طراحی شده است و به زودی با یک سال گارانتی سازگار به بازار عرضه می گردد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا