اندروید برای فناوری‌های پوشیدنی به‌روز شد

به گزارش موبنا، این نرم‌افزار جدید قرار است برای تمام ساعت‌های مچی هوشمند که مبتنی بر سیستم عامل Android Wear فعالیت می‌کنند عرضه شود. شرکت گوگل توضیح داد صاحبان فناوری‌های پوشیدنی اندرویدی به زودی یک گزینه را دریافت خواهند کرد که به کمک آن می‌توانند به‌روزرسانی را انجام دهند. نسخه جدید سیستم عامل Android Wear …

به گزارش موبنا، این نرم‌افزار جدید قرار است برای تمام ساعت‌های مچی هوشمند که مبتنی بر سیستم عامل Android Wear فعالیت می‌کنند عرضه شود.

شرکت گوگل توضیح داد صاحبان فناوری‌های پوشیدنی اندرویدی به زودی یک گزینه را دریافت خواهند کرد که به کمک آن می‌توانند به‌روزرسانی را انجام دهند.

نسخه جدید سیستم عامل Android Wear از اسپیکرها در انواع مختلف فناوری‌های پوشیدنی پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر ساعت مچی هوشمند Huawei Watch و مدل ۴۹ میلیمتری ساعت ZenWatch 2 ایسوس اسپیکر دارند.

این مسئله به آن معنی خواهد بود که صاحبان این دستگاه‌ها از این پس می‌توانند پیام‌های صوتی خود را با اسپیکر گوش دهند یا اینکه از این طریق پیام صوتی بفرستند.

این نسخه جدید از سیستم عامل Android Wear به گونه‌ای ساخته شده است که حرکات بدن انسان را هم بهتر تشخیص می‌دهد. کاربران می‌توانند با حرکت دست کارت‌های سرویس Google Now را فعال کنند، اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را باز کنند، یا اینکه به صفحه اصلی برگردند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا