برند Uber به طور کامل تغییر کرد

به گزارش موبنا، شرکت Uber برای انجام این تغییرات کلی طراحی جدید، لوگوی جدید، آیکون جدید و برخی تغییرات زیربنایی را لحاظ کرد. نخستین نکته این است که کاربران پس از نصب اپلیکیشن Uber روی دستگاه موبایلی خود یک آیکون متفاوت را در اختیار می‌گیرند. این آیکون در ابتدا شبیه به حرف انگلیسی U به …

به گزارش موبنا، شرکت Uber برای انجام این تغییرات کلی طراحی جدید، لوگوی جدید، آیکون جدید و برخی تغییرات زیربنایی را لحاظ کرد.

نخستین نکته این است که کاربران پس از نصب اپلیکیشن Uber روی دستگاه موبایلی خود یک آیکون متفاوت را در اختیار می‌گیرند. این آیکون در ابتدا شبیه به حرف انگلیسی U به نظر می‌رسد و در مرکز آن قابلیتی ارایه شده است که شرکت مذکور از آن با عنوان Bit یاد می‌کند.

قابلیت Bit خدمات اصلی این شرکت را در اختیار کاربران می‌گذارد و اپلیکیشن مخصوص شرکای Uber نیز در زیر آن ارایه می‌شود. بر این اساس کاربران موبایلی می‌توانند به جز خدمات اصلی، دیگر سرویس‌های مرتبط را که شرکت‌های مختلف توسعه داده‌اند در اختیار بگیرند.

لوگوی این ابزار کاربردی هم تغییر کرده است و کاربران آرم Uber را به صورت خمیده و با انحنای بیشتر مشاهده می‌کنند. در پایان هم باید گفت که شرکت Uber رنگ‌ها را هم تغییر داده است در مجموع کاربران یک سرویس متفاوت و جدید را مورد استفاده قرار دهند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا