عرضه دوربین ۶ هزار دلاری کانن برای عکاسان حرفه‌ای

به گزارش موبنا، این دوربین دیجیتالی حسگر فول‌فریم ۲۰.۲ مگاپیکسلی را در خود جا داده است و پردازنده دوگانه تصویری DIGIC 6+ برای آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه با سرعت ۱۴ فریم در ثانیه می‌تواند ۱۷۰ عکس‌ پشت‌سرهم بگیرد و برای آن قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۴ هزار پیکسلی با سرعت ۶۰ …

به گزارش موبنا، این دوربین دیجیتالی حسگر فول‌فریم ۲۰.۲ مگاپیکسلی را در خود جا داده است و پردازنده دوگانه تصویری DIGIC 6+ برای آن در نظر گرفته شده است.

این دستگاه با سرعت ۱۴ فریم در ثانیه می‌تواند ۱۷۰ عکس‌ پشت‌سرهم بگیرد و برای آن قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۴ هزار پیکسلی با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، و با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه را تهیه کند.

طیف ISO در این دوربین دیجیتالی بین ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ اعلام شده است که البته کاربران بسته به نیاز خود می‌توانند آن را تا ۴۰۹۶۰۰ هم افزایش دهند.

دوربین دیجیتالی Mark II همچنین سیستم Dual Pixel CMOS AF برای تشخیص ۶۱ نقطه همزمان را در خود جا داده است که به کمک ۴۱ حسگر مختلف فعالیت می‌کند.

شرکت کانن اعلام کرد بدنه دوربین دیجیتالی EOS-1D X Mark II با قیمت ۵۹۹۹ دلار در بازار فروخته می‌شود و اگر کاربران آن را همراه با کارت حافظه CFast بخواهند، می‌بایست ۶۲۹۹ دلار بپردازند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا