رد رشوه ٥٠٠ میلیونی سوداگر مرگ از سوی٢ مامور پلیس

براساس شکایت‌های شهروندان ساکن جنوب‌غرب تهران مبنی بر فعالیت دو توزیع‌کننده حرفه‌ای موادمخدر و سلب آسایش از شهروندان این محدوده، تیمی از ماموران پایگاه دهم برای شناسایی مخفیگاه این متهمان وارد عمل شدند. طی تحقیقات انجام‌شده مشخص شد این متهمان دو برادر به نام‌های «کیوان» و «کامران» از توزیع‌کنندگان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند که از …

براساس شکایت‌های شهروندان ساکن جنوب‌غرب تهران مبنی بر فعالیت دو توزیع‌کننده حرفه‌ای موادمخدر و سلب آسایش از شهروندان این محدوده، تیمی از ماموران پایگاه دهم برای شناسایی مخفیگاه این متهمان وارد عمل شدند.
طی تحقیقات انجام‌شده مشخص شد این متهمان دو برادر به نام‌های «کیوان» و «کامران» از توزیع‌کنندگان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند که از مدت‌ها قبل اقدام به توزیع موادمخدر در بخش‌های مختلف این محدوده می‌کنند و بارها به اتهام این جرم به زندان افتاده‌اند، اما هربار پس از آزادی اقدامات خود را از سر گرفته‌اند.
با شناسایی مخفیگاه متهمان در منطقه «فلاح» ماموران بلافاصله برای دستگیری آنها وارد عمل شده و محل مورد نظر را زیر نظر گرفتند تا این‌که شامگاه دوشنبه مشاهده کردند یکی از متهمان با یک خودروی پژو٢٠٦ قصد ورود به خانه را داشت که با مشاهده پلیس از خودرو پیاده شده و سعی کرد با انجام فنون رزمی به سمت ماموران حمله کند که ماموران نیز با انجام فنون رزمی و دفاع شخصی وی را بازداشت کردند. با دستگیری متهم، ماموران بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه آنان شده و برادر متهم را که به محض مشاهده پلیس با یک کیف‌دستی قصد فرار از پشت‌بام ساختمان را داشت، دستگیر کردند؛ در بازرسی از ساک‌دستی وی، بیش از ٢٥کیلو تریاک کشف شد.
متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه برای بازجویی‌های فنی و تحقیقات بیشتر درخصوص جرایم احتمالی دیگر به پایگاه منتقل شدند اما در طول مسیر سوداگران جهت فرار از دست قانون به ماموران وظیفه‌شناس پایگاه دهم پلیس مبارزه با موادمخدر مبلغ ٥٠٠‌میلیون ریال رشوه پیشنهاد دادند که ماموران ضمن رد رشوه، این مبلغ پول را صورتجلسه کرده و متهمان را تحویل قانون دادند.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا