خانه ایرانی کاشان جز ۲۵ اقامتگاه برتر خاورمیانه

محسن جاوری با اشاره به این که ۲۰۱۶ Travelers Choice awards بالاترین جایزه افتخاری پایگاه معتبر تریپ ادوایزر است، گفت: این جایزه به عنوان بهترین انتخاب گردشگران شناخته می شود که هتل سرای عامری‌ها،خانه ایرانی و خانه منوچهری سه هتل سنتی کاشان در میان برگزیدگان جهانی این جایزه قرار گرفته است. دبیر ستاد هماهنگی خدمات …

محسن جاوری با اشاره به این که ۲۰۱۶ Travelers Choice awards بالاترین جایزه افتخاری پایگاه معتبر تریپ ادوایزر است، گفت: این جایزه به عنوان بهترین انتخاب گردشگران شناخته می شود که هتل سرای عامری‌ها،خانه ایرانی و خانه منوچهری سه هتل سنتی کاشان در میان برگزیدگان جهانی این جایزه قرار گرفته است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان با بیان این که امسال مراکز اقامتی در ایران توانسته اند جایگاه خوبی در رده بندی این پایگاه اینترنتی داشته باشند، تاکید کرد: این سه هتل سنتی با ارائه خدمات گسترده و با کیفیت بالا به گردشگران توانسته اند رضایت عالی آنان را جلب کند و در حال حاضر بعنوان اولین توصیه تریپ ادوایزر بعنوان اقامتگاه های عالی کاشان مطرح شوند.

وی ادامه داد: پایگاه تریپ ادوایزر در میان سایت های مطرح در صنعت گردشگری بسیار شناخته شده است و بسیاری از گردشگران برای دریافت اطلاعات سفرهای خود به این سایت مراجعه می کنند و به توصیه های این سایت عمل می کنند.

جاوری با بیان این که امروز آن چیزی که درجه کیفیت هتل ها و اقامتگاه ها را تعیین می کند حس و تجربه گردشگر, و مهمان است، اضافه کرد: معرفی “بهترین بهترین ها” در ارائه خدمات، کیفیت، رضایت مداری اهداف اصلی این وب سایت گردشگری است که با بررسی بین هتل ها، مراکز اقامتی، جاذبه های گردشگری و برند ها و محصولات مرتبط در صنعت گردشگری اتفاق می‌افتد.

شهرستان کاشان با دارا بودن۲۳ مرکز اقامتی و ظرفیت بیش از ۲۰۰تخت است که از این تعداد ۹ خانه تاریخی با همکاری بخش خصوصی به هتل سرای سنتی تغییر کاربری داده شده است.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا