انتقاد تند حامد بهداد از تلویزیون ایران: تلویزیون ما یک رسانه ورشکسته است

به گرارش خبرآنلاین، این فیلم که به کارگردانی تینا پاکروان ساخته شده در نخستین روز جشنواره‌ی فیلم فجر و در سپانس پایانی برج میلا اکران شد. در نشست خبری این فیلم که امروز در برج میلاد برگزار شد، یکی از حاضران از عوامل فیلم درباره‌ی راه ندادن عوامل این فیلم به استودیو برنامه‌ی تلویزیونی «نقد …

به گرارش خبرآنلاین، این فیلم که به کارگردانی تینا پاکروان ساخته شده در نخستین روز جشنواره‌ی فیلم فجر و در سپانس پایانی برج میلا اکران شد.

در نشست خبری این فیلم که امروز در برج میلاد برگزار شد، یکی از حاضران از عوامل فیلم درباره‌ی راه ندادن عوامل این فیلم به استودیو برنامه‌ی تلویزیونی «نقد سینمای ایران» پرسید.

حامد بهداد هم گفت که تلویزیون ما یک رسانه ورشکسته است و هیچ‌کس آن را نمی‌بیند.

به گفته‌ی بهداد برای او به عنوان یک ایرانی جذاب نیست که تلویزیون کشور خودش را نمی‌بیند، چون؛«شاید در نگاه اول تماشانکردن تلویزون نوعی لج کردن باشد و جذاب به نظر بیاید، اما وقتی به این ماجرا فکر می‌کنی نارحت می‌شوی و به این نتیجه می‌رسی که اینجا (تلویزیون) خانه‌ی ما هست و چرا باید مخاطب داشته باشد.

او با بیان این مطلب که به عنوان یک ایرانی دوست دارد هنرمندان، مردم و دولتمردانش را در تلویزیون ایران ببیند و با آن‌ها تشریک مساعی کند، افزود: تلویزیون دچار سوءتفاهم است.دست ما در دست یکدیگر نیست و به درد هم نمی‌خوریم.

بهداد تاکید کرد که مهم نیست که او را به تلویزیون راه ندهند، اما این نکته مهم است که چرا سریال‌های ترکی در بین مردم ما این همه تماشاگر دارند.

او معتقداست که اگر داستان تمام سریال‌های ترکی را در هاونگ بکوییم چیزی از آن درنمی‌آید.

بهداد از کم توجهی تلویزیون به فیلم‌های سینمایی انتقاد کرد و گفت: فیلم‌های سینمایی ما تمام معضلات و دغدغه‌های مردم را به خوبی نشان می‌دهند اما همین فیلم‌ها هیچ جایی در تلویزیون ندارند.

او از افزایش برنامه‌های سطحی تلویزیون هم انتقاد کردو گفت: مشکل من این است که چرا جریان خرد، اندیشه و فرم در تلویزیون ما رعایت نمی‌شود؟

به گفته‌ی بهداد همین بی‌توجهی‌ها است که باعث شده سطح سلیقه مردم ما پایین بیاید. او این پرسش را مطرح کرد که چرا ما نباید به عنوان هنرمند در تلویزیون حضور داشته باشیم و با ۷۰ میلیون جمعیت کشورمان ارتباط برقرار کنیم؟

این بازیگر سینما گفت: تلویزیون و سینمای ما باید به هم نزدیک باشند و با هم دوست شوند. ما هم با تمام این حرف‌ها اعلام دوستی می‌کنیم و آنچه در شب گذشته رخ داد یک لحظه بود که ما تصمیم گرفتیم به این برنامه نرویم.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا