برجسته‌سازی سخنان هاشمی‌رفسنجانی در رسانه‌های معاند

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سخنان دور از شأن و توهین آمیز هاشمی رفسنجانی در مراسم دولتی که به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) در فرودگاه مهرآباد برگزار شده بود موجی از واکنش‌ها را در رسانه‌های داخلی و خارجی و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت. سخنان جنجال آفرین رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام …

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سخنان دور از شأن و توهین آمیز هاشمی رفسنجانی در مراسم دولتی که به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) در فرودگاه مهرآباد برگزار شده بود موجی از واکنش‌ها را در رسانه‌های داخلی و خارجی و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت.

سخنان جنجال آفرین رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از اعلام عدم احراز صلاحیت سیدحسن خمینی در حالی خطاب به شورای نگهبان و مردم ایراد شد که با برجسته سازی در رسانه‌های فارسی زبان بیگانه، در برخی موارد با استقبال رسانه‌های معاند مواجه شد.

بر اساس این گزارش، وب سایت فارسی “بی بی سی” (BBC) با انتخاب تیتر «هاشمی رفسنجانی: اگر انتخاب را به مردم تحمیل کنیم شرارت پیش می‌آید»، نوشت: «اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایران از رد صلاحیت های صورت گرفته در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان انتقاد کرده و گفته “در انتخابات بندهای بی‌خودی جلوی مردم می‌بندیم”.

بی بی سی افزود: «او هشدار داده که ” اگر انتخاب را به مردم تحمیل کنیم، شرارت” پیش می آید.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا