مدیر بلک‌بری: آینده در دستان اندروید است

به گزارش موبنا، «جان چِن» مدیرعامل بلک‌بری اوایل این ماه اعلام کرد سیستم عامل BlackBerry 10.3 که روی دستگاه‌های موبایلی این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی پشتیبانی می‌شود و وصله‌های امنیتی برای آن ارایه می‌گردد. او در یک سخنرانی مجزا همچنین اعلام کرد که بلک‌بری طراحی دیگر گوشی‌های هوشمند مبتنی …

به گزارش موبنا، «جان چِن» مدیرعامل بلک‌بری اوایل این ماه اعلام کرد سیستم عامل BlackBerry 10.3 که روی دستگاه‌های موبایلی این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی پشتیبانی می‌شود و وصله‌های امنیتی برای آن ارایه می‌گردد.

او در یک سخنرانی مجزا همچنین اعلام کرد که بلک‌بری طراحی دیگر گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید را آغاز کرده است و کاربران می‌توانند طی سال ۲۰۱۶ شاهد این گوشی‌ها باشند.

امروز «دامیان تای» مدیر بلک‌بری در منطقه آسیا پسیفیک اظهار داشت که این شرکت در حال ایمن‌سازی اندروید است و تلاش می‌کند سیستم عامل خود و اندروید را به صورت همزمان توسعه دهد.

این مدیر ارشد اعلام کرد که آینده در دستان اندروید است و بلک‌بری روی این پلتفرم سرمایه‌گذاری می‌کند تا بیشترین بهره را از آن ببرد.

اندروید با به‌روزرسانی‌هایی که طی سال جاری دریافت می‌کند، ایمن‌تر می‌شود تا بلک‌بری آن را به عنوان یک سیستم عامل قابل اعتماد در محصولات خود ارایه دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا