سوشا مکانی در لیست پرسپولیس قرار گرفت

به گزارش ایسنا، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه، در گفتگو با سایت این باشگاه ضمن ابراز رضایت از حضور سوشا مکانی در تمرینات سرخپوشان، اظهار داشت: با رایزنی‌های فراوان آقای طاهری و مسوولان باشگاه و همچنین مساعدت‌های ویژه قوه قضاییه، سوشا مکانی در چندین جلسه مفید با حضور سرپرست باشگاه، حراست و مسوولان شرکت …

به گزارش ایسنا، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه، در گفتگو با سایت این باشگاه ضمن ابراز رضایت از حضور سوشا مکانی در تمرینات سرخپوشان، اظهار داشت: با رایزنی‌های فراوان آقای طاهری و مسوولان باشگاه و همچنین مساعدت‌های ویژه قوه قضاییه، سوشا مکانی در چندین جلسه مفید با حضور سرپرست باشگاه، حراست و مسوولان شرکت کرد و هماهنگی لازم در خصوص بازگشت به تمرینات، صورت پذیرفت.

وی افزود: سوشا مکانی دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس پس از شرکت در جلسات متعدد باشگاه، در مورد موارد و مسائل مطرح شده توضیحاتی را ارائه کرد و ابراز ندامت و پشیمانی خود را اعلام داشت و تعهد داد در قبال حواشی و تحریکات روحی و روانی و همچنین فعالیت‌های فضای مجازی در حد و حدود و قالب حرفه‌ای عمل کند. باشگاه نیز طبق مقررات و مستندات اخذ شده، جرایم لازم را اعمال و مبلغی را از قرارداد وی کسر و با توبیخ کتبی در پرونده نامبرده اقدام کرد.

مدیر رسانه‌ای سرخپوشان در ادامه تصریح کرد: در این جلسات، پس از یادآوری انتظارات باشگاه، هواداران، جامعه ورزش و مردم و از همه مهمتر الگوبرداری جوانان، به دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان نکات لازم منتقل شد و باشگاه از وی خواست در قبال حمایت‌های انجام شده، عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد و او نیز در قبال آن، تعهدات لازم را ارائه داد.

خمارلو خاطرنشان کرد: سوشا با هماهنگی باشگاه و کادر فنی در تمرینات تیم شرکت کرد و با صحبت‌هایی که با کادر فنی و خصوصا با برانکو ایوانکوویچ داشت به کار خود در تیم ادامه داد و توانست در فهرست بازیکنان تیم و حضور در اردو برای بازی با سپاهان اصفهان قرار گیرد. ضمن اینکه حضور او در بازی روز سه شنبه در حیطه اختیارات کادر فنی می‌باشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه در پایان افزود: امیدواریم با اقداماتی که برای این بازیکن ملی پوش صورت گرفته، شاهد عملکردی خوب از این بازیکن باشیم تا در آینده شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.
۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا