آغاز تخریب طبقات اضافه سازه سپاه +عکس

بیش از یک سال و نیم از شروع ساخت و ساز سپاه در میدان سپاه می‌گذرد تا آنکه با مکاتبه انجام شده و تشکیل جلسه میان شهرداری تهران و سپاه پاسداران، چند روزیست که تخریب طبقات مازاد این سازه آغاز شده است. محمد باقر قالیباف چندی پیش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با تقدیر …

بیش از یک سال و نیم از شروع ساخت و ساز سپاه در میدان سپاه می‌گذرد تا آنکه با مکاتبه انجام شده و تشکیل جلسه میان شهرداری تهران و سپاه پاسداران، چند روزیست که تخریب طبقات مازاد این سازه آغاز شده است.

محمد باقر قالیباف چندی پیش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با تقدیر از سردار عزیز جعفری نوشته بود: «چندی پیش مطلبی را درباره ساخت سازه‌ای بلند در میدان سپاه با برادرانم در میان گذاشتم. پس از انتشار مطلب در جلسه ای با حضور جمعی از ایشان، جزئیات موضوع با عنایت به قواعد و ضوابط طرح های جامع و تفضیلی، مورد گفت وگو قرار گرفت.

ساخت و ساز فعلی میدان سپاه

آغاز تخریب طبقات اضافه سازه سپاه +عکس

پس از بررسی موضوع و شنیدن مطالب وارده، دوستان اشراف کاملی نسبت به تمامی ابعاد و مسائل مرتبط با ساخت این بنا پیدا کرده و برادر بزرگوارم سردار عزیز جعفری، فرمانده محترم سپاه پاسداران دستور کاهش فوری طبقات را ابلاغ کردند. از این اقدام قاطعانه، شجاعانه و صادقانه همرزمان سابق خود تشکر و قدردانی می کنم؛ اقدامی که بار دیگر نشان داد سپاه همواره در تبعیت از قوانین و صیانت و حفظ حقوق مردم پیشرو و مقدم است.»

ساخت و ساز فعلی میدان سپاه

آغاز تخریب طبقات اضافه سازه سپاه +عکس

در این راستا حتی جلسه‌ای نیز با حضور مسئولان مربوطه در شورای شهر تهران برگزار و کمیته‌ای برای بررسی زوایای مختلف این سازه تشکیل و نهایتا نیز رأی بر کاهش طبقات صادر شد تا براساس آن حریم عمارت کلاه فرنگی حفظ شود.

ساخت و ساز فعلی میدان سپاه

آغاز تخریب طبقات اضافه سازه سپاه +عکس

اما ساخت و ساز در سازه سپاه این روزها شکل جدیدی به خود گرفته است و براساس مشاهدات خبرنگار ایسنا، پد بالگرد ساختمان بزرگ برداشته شده و بنظر می‌رسد در روزهای بعدی شاهد تخریب طبقات مازاد این سازه که حتی دیوارچینی نیز نشده است، خواهیم بود. بگونه‌ای که در عکس‌های ذیل شرایط قبلی و فعلی این سازه را مشاهده می‌کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا