سوغاتی شهید مدافع حرم برای دخترش +عکس

از شهید مدافع حرم، «محمد زهره‌وند» یک دختر یک و نیم ساله به نام ریحانه به یادگار مانده است. ریحانه این روزها شاید نتواند علت نبودن پدر را به خوبی درک کند، پدر برای دنیای کودکانه او به یک سفر معمولی رفت، اما دیگر بازنگشت. این روزها تا نامی از پدر ریحانه می‌آید اطرافیان شرم …

از شهید مدافع حرم، «محمد زهره‌وند» یک دختر یک و نیم ساله به نام ریحانه به یادگار مانده است. ریحانه این روزها شاید نتواند علت نبودن پدر را به خوبی درک کند، پدر برای دنیای کودکانه او به یک سفر معمولی رفت، اما دیگر بازنگشت. این روزها تا نامی از پدر ریحانه می‌آید اطرافیان شرم می‌کنند به چشم‌های او خیره شوند، اما او کم کم بزرگ می‌شود و می‌فهمد که برای هدف پدرش می‌بایست جان داد و از خود گذشت.

سوغاتی شهید مدافع حرم برای دخترش +عکس

پدر دیگر بازنگشت اما یک نشانه از خودش برای ریحانه فرستاده است. او که قبل رفتن قول سوغاتی را به دخترش داده بود، ریحانه را دست خالی نگذاشت. خواست به او ثابت کند که حتی در سفری که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) رفته بود هم به یادش بوده است. سوغاتی بابا بعد از شهادتش به دست ریحانه رسید. این عروسک را از میان وسایل شهید زهره‌وند برای ریحانه جدا کرده‌اند. او حالا از آخرین یادگاری پدر به خوبی نگهداری می‌کند.

سوغاتی شهید مدافع حرم برای دخترش +عکسسوغاتی شهید مدافع حرم برای دخترش +عکس

شهید محمد زهره‌وند متولد ۱۳ فروردین سال ۶۵ است.او که از تکاوران سپاه اراک بود، داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه رهسپار شد و در نهم آبان ماه ۹۴ توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. این شهید چهارمین شهید مدافع حرم از استان مرکزی است. پیکر مطهر شهید زهره‌وند بعد از گذشت بیش از دو ماه از شهادتش تشییع و خاکسپاری شد. پیکر پاک شهید مدافع حرم «محمد زهره‌وند» پنجشنبه ۱۷ دی‌ماه ۹۴ بردوش مردم شهرستان اراک تشییع شده و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. از این شهید والامقام یک دختر ۱۸ ماهه به نام ریحانه به یادگار مانده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا