واکنش دایی به حضورش درجمع اسطوره‌های جهان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های گسترش فولاد و صبا اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به تبریز آمدم. امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم. می‌دانیم بازی سختی را در پیش داریم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که ۳ امتیاز بازی را از آن …

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های گسترش فولاد و صبا اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به تبریز آمدم. امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم. می‌دانیم بازی سختی را در پیش داریم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنیم. می‌خواهیم لیگ را با برد شروع کنیم اما همیشه شرایط در تبریز سخت است.

وی ادامه داد: کوچک‌ترین اشتباهی داشته باشیم ضربه خواهیم خورد. می‌خواهیم با ۳ امتیاز به آینده لیگ امیدوار باشیم.

دایی در مورد اینکه تیمش در جام شهدا قهرمان شده و از طرف دیگر گسترش‌فولاد انگیزه زیادی برای شکست صبا دارد چرا که در سال‌های گذشته نتوانسته به این مهم دست یابد، گفت: من کاری به آمار ندارم. به دنبال این هستیم فوتبال زیبایی به نمایش بگذاریم. همانطور که گفتم نباید در بازی دچار اشتباه شویم. تمرینات خوبی انجام داده‌ایم. می‌دانیم بازی با تیم بزرگی داریم که انگیزه لارم را هم دارد اما به دنبال سه امتیاز هستیم چرا که هدف بزرگی را در پیش گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: مطمئنا دو تیم به نتیجه تساوی راضی نیستند. امیدوارم هواداران بازی زیبایی را شاهد باشند. انشاءالله در این بازی بتوانیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبا در مورد وقفه‌های لیگ و همچنین تعطیلات نیم‌فصل تاکید کرد: مطمئنا ما به زمان احتیاج داشتیم تا به هماهنگی برسیم. مسابقات جام شهدا به ما کمک کرد تا بتوانیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم و آنها محک خوبی خوردند. توانستیم به هماهنگی خوبی هم دست پیدا کنیم.

دایی در مورد هوداران تبریزی خاطرنشان کرد: تبریز بهترین تماشاگران ایران را دارد و عرق آذری بودن همواره به تیم‌های تبریزی کمک می‌کند. امیدوارم فردا هم هواداران گسترش به ورزشگاه بیایند و از این تیم حمایت کنند چرا که این تیم نیاز به کمک هواداران دارد. همچنین امیدوارم هواداران برای تراکتورسازی هم به ورزشگاه بیایند چرا که این تیم هم نیاز به حمایت دارد. تیم‌های آذری باید قوی شوند و امیدوارم در ادامه مسابقات خوب نتیجه بگیرند همانطور که در سال‌های گذشته نماینده‌ای در آسیا داشتند امیدوارم سال آینده هم این اتفاق بیفتد و تیم‌های تبریزی مخصوصا آذری‌ها بتوانند نتیجه خوبی در لیگ کسب کنند.

سرمربی صبا در مورد سردی هوای تبریز نیز یادآور شد: ما به این هوا عادت کرده‌ایم. امیدوارم گرمی بازی به گونه‌ای باشد که هواداران از این بازی لذت ببرند.

دایی در مورد حضورش در جمع ۴۸ اسطوره دنیا خاطرنشان کرد: من نظر خاصی ندارم. این لطف خدا بود که شامل حال من شده است. مهم این بود که یک ایرانی در جمع اسطوره‌هااست هیچ وقت به خودم فکر نمی‌کنم. برایم مهم است که یک ایرانی در این لیست وجود داشت.

وی در پایان در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: جلال‌الدین علیمحمدی را در اختیار نداریم و همچنین امیرحسین صادقی نیز چند روزی است که بیمار است.

منبع: فارس
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا