دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با ۳۷ فقره سرقت در تبریز

به گزارش ذاکرنیوز از تبریز، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، سرهنگ صابر عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به وقوع چند سرقت در سطح شهر تبریز، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه‌ای از تبریز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه …

به گزارش ذاکرنیوز از تبریز، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، سرهنگ صابر عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به وقوع چند سرقت در سطح شهر تبریز، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه‌ای از تبریز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی آذربایجان شرقی و کلانتری ۲۰ تبریز، پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و بررسی محل‌های سرقت با استفاده از تحقیقات گسترده اطلاعاتی، یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی،با اشاره به بازجویی از متهم،گفت: متهم در بازجویی‌ها، ابتدا منکر جرم انتسابی بود، اما در مواجهه با شواهد موجود، ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۳۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و ۷ فقره کیف‌قاپی در تبریز اعتراف کرد.

وی افزود: با تلاش مأموران دو نفر مال‌خر نیز در این خصوص شناسایی و طی عملیات جداگانه دستگیر شدند که در بازرسی از محل، تعدادی اموال مسروقه ازجمله قطعات خودرو، گوشی تلفن همراه و غیره نیز کشف شد.

سرهنگ عباس زاده تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی ناحیه یک تبریز معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی در پایان از شهروندان خواست تا خودرو و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات حفاظتی و بازدارنده ازجمله قفل پدال، قفل فرمان و سویچ مخفی مجهز کرده و از پارک خودروها در محل‌های کم تردد و رها کردن آن به‌صورت روشن در کنار معابر خودداری کنند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا