در ائتلاف اصولگرایان استان فارس اختلافی وجود ندارد

به گزارش ایرنا مجید فروردین عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران در شیراز بیان کرد: هیچ گونه انشقاقی در ائتلاف اصولگرایان استان فارس وجود نداشته و ندارد. وی با بیان اینکه انتخابات یکی دیگر از عرصه های تجلی مردم سالاری دینی است ، افزود: باتوجه به اهمیت دو انتخابات پیش رو در کشور گروه های …

به گزارش ایرنا مجید فروردین عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران در شیراز بیان کرد: هیچ گونه انشقاقی در ائتلاف اصولگرایان استان فارس وجود نداشته و ندارد.
وی با بیان اینکه انتخابات یکی دیگر از عرصه های تجلی مردم سالاری دینی است ، افزود: باتوجه به اهمیت دو انتخابات پیش رو در کشور گروه های اصولگرا از شش ماه قبل، ساز و کاری برای بررسی نامزدهای انتخاباتی بر اساس شاخص های اصولگرایی در شیراز و فارس راه اندازی کردند.
وی اضافه کرد: هم اکنون در بسیاری از حوزه های انتخابیه در شهرستان ها جمع بندی در جبهه متحد اصولگرایان انجام شده است اما در شیراز بیش از ۲۰ نفر به دنبال انتخاب و معرفی چهار نماینده برای شیراز از بین یک لیست ۱۰ نفره هستیم.
فروردین افزود: در برخی از شهرستان ها گزینه ای برای جبهه وجود ندارد اما جبهه متحد اصولگرایان استان تلاش می کند با رایزنی برخی از نمایندگان به شهرستان ها بپیوندند.
وی گفت: تاکنون جمع بندی نهایی برای ارائه لیست اصولگرایان در استان صورت نگرفته است و امیدواریم تا اوایل هفته آینده لیست ائتلاف اصولگرایان در شیراز و شهرستان های استان اعلام شود.
او بیان کرد: اگر جبهه متحد اصولگرایان استان برای ارائه لیست نهایی کاندیدا در استان به اجماع نرسید کار با بهره گیری از خرد جمعی و رای گیری انجام می شود که ما هم اکنون در حال طی کردن این روند هستیم.
فروردین اظهارداشت: تصمیم گیری بر اساس شاخص های اصولگرایی، رای آوری افراد درجامعه، میزان ارتباط اجتماعی و جلب رای مردمی از شاخص های مهم برای تصمیم گیری حضور افراد در لیست نامزدهای انتخاباتی شیراز حائز اهمیت است.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان فارس اضافه کرد: جبهه متحد اصولگرایان در همه دوره ها به اجماع نرسیده اند و در دوره های قبل نیز شاهد بودیم که درانتها با رای گیری افراد لیست نهایی مشخص شدند و امسال نیز روند همین خواهد بود.
او با اشاره به علت ارائه نشدن لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان در فارس و شیراز ،وضعیت آرایش جناح رقیب و بررسی میزان جذب آرا توسط فرد انتخابی را از دلایل طولانی شدن روند ارائه لیست نهایی اصولگرایان در استان عنوان کرد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا