وزارت امور خارجه پیگیر پرونده خاوری است

سردار سید مسعود رضوانی در نشست خبری ظهر امروز خود درباره آخرین وضعیت پرونده محمود خاوری، مدیرعامل فراری بانک ملی گفت: با پیگیری‌های پلیس بین الملل ناجا سرانجام برای خاوری اعلان قرمز از سوی پلیس بین‌الملل صادر شد. وی با بیان اینکه پلیس کانادا ابتدا اعلام کرده بود که اطلاعاتی از محل زندگی خاوری ندارد، …

سردار سید مسعود رضوانی در نشست خبری ظهر امروز خود درباره آخرین وضعیت پرونده محمود خاوری، مدیرعامل فراری بانک ملی گفت: با پیگیری‌های پلیس بین الملل ناجا سرانجام برای خاوری اعلان قرمز از سوی پلیس بین‌الملل صادر شد.

وی با بیان اینکه پلیس کانادا ابتدا اعلام کرده بود که اطلاعاتی از محل زندگی خاوری ندارد، افزود: ما اطلاعات محل زندگی و خودرو را به پلیس کانادا دادیم و در نهایت پذیرفتند که خاوری در این کشور است.

رضوانی با بیان اینکه در حال حاضر خاوری شناسایی و ردیابی شده است، گفت: به ما گفته‌اند که دیگر باید از طریق قضایی و دیپلماتیک پیگیر این موضوع بود.

رئیس اینترپل ناجا درباره اینکه آیا وظیفه پلیس در این زمینه به پایان رسیده است، گفت: وظیفه پلیس در این باره تمام نشده اما مسیر درست در این پرونده طی شده است.

به گفته رضوانی پیگیری‌ها از اینترپل اوتاوا ادامه دارد و پلیس ایران آمادگی اعزام تیم پلیسی به کشور کانادا را نیز دارد. امیدواریم در شرایط جدید رویکرد واقع‌بینانه‌ای به این موضوع ایجاد شود.
منبع: مهر
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا