۴۶ پروژه عمرانی در راز و جرگلان افتتاح می شود

احمد ریواده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برای افتتاح این تعداد پروژه، ۲۹۶ میلیارد ۵۹۰ میلیون ریال هزینه شده است. وی گفت: از این تعداد ۸ پروژه در شهر راز، ۵ پروژه در بخش مرکزی، ۱۰ پروژه در بخش غلامان، ۲۱ پروژه در بخش جرگلان و ۲ پروژه شهرستانی است …

احمد ریواده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برای افتتاح این تعداد پروژه، ۲۹۶ میلیارد ۵۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی گفت: از این تعداد ۸ پروژه در شهر راز، ۵ پروژه در بخش مرکزی، ۱۰ پروژه در بخش غلامان، ۲۱ پروژه در بخش جرگلان و ۲ پروژه شهرستانی است که با بهره برداری از آن ها تحولی اساسی در این شهرستان محروم ایجاد می شود.
وی در ادامه گف: با توجه به توفیقات داخلی و بین المللی نظام در عرصه های مختلف سیاسی و همچنین قرار گرفتن در آستانه انتخابات ۷ اسفند، برگزاری جشن های دهه مبارک فجر به عنوان تبلور شعار مردم، دولت و ملت،همدلی و همزبانی از ویژگی خاصی برخوردار است.
وی گفت: ستاد گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر راز و جرگلان همانند سایر شهرستانها از یک ماه گذشته فعال شده و در این راستا جلسات متعددی در قالب کمیته های مختلفی برای غنی تر شدن برنامه های دهه فجر برگزار شده است.
راز مرکز شهرستان ترکمن نشین راز و جرگلان در ۷۰ کیلومتری غرب بجنورد واقع است.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا