دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی ایلام، سردار «محمدحسین سپهر» در جمع کارکنان سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: تمام انتخابات مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و هر حرکت دیگر در کشور تاریخ‌ساز است اگر با بصیرت و آگاهی به مسئله‌های مهم کشور نگاه کنیم فرصت است و اگر آن را ناآگاهانه …

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی ایلام، سردار «محمدحسین سپهر» در جمع کارکنان سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: تمام انتخابات مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و هر حرکت دیگر در کشور تاریخ‌ساز است اگر با بصیرت و آگاهی به مسئله‌های مهم کشور نگاه کنیم فرصت است و اگر آن را ناآگاهانه بررسی کنیم تهدید است.

وی با اشاره به اینکه فتنه ۷۸ و ۸۸، تحریم‌ها، برجام و … نقطه‌ی عطفی است که هم فرصت و هم تهدید به‌حساب می‌آید؛ عنوان کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حساسیت بالایی برخوردار است بخصوص درزمانی که سایه برجام و جناح‌های متفاوت بر سر این قضیه انکارناپذیر نیست.

سپهر قطب‌های سیاسی جامعه را به دودسته جریان حق و باطل توصیف کرد و افزود: جریان ولایتمداران انقلاب به دنبال تولید علم و اقتدار برای کشور هستند و جریان باطل فتنه گران مبارز باارزش‌ها و کسانی که با دشمنان می‌خواهند مسالمت‌آمیز رفتار کنند.

وی بابیان اینکه شدت حضور در خبرگان و مجلس شورای اسلامی به‌گونه‌ای است که اشخاصی که محکومیت قضایی دارند شرکت کردند، ادامه داد: فتنه گران سیاسی شبکه‌های اجتماعی را تحت تأثیر حرف‌های بیهوده خود قرار می‌دهند و رد صلاحیت‌ این اشخاص را در فضایی که بیشترین عضویت مردم وجود دارد مطرح می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: دشمن در آستانه انتخابات به دنبال دوقطبی کردن جامعه است که نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

وی اضافه کرد: ما باید به کسانی رأی دهیم که ولایتمدار باشند و مرزبندی بین خود و فتنه گران را مشخص کنند و به مصالح نظام و ملی معتقد باشند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا