صحبت های مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound

سال میلادی جدید زمانی که استودیو پلاتینیوم گیمز اعلام کرد عرضه عنوان انحصاری خود برای کنسول اکس باکس وان یعنی Scalebound را به سال ۲۰۱۷ موکول کرده است، نا امید کننده شروع شد. وقتی بحث دلایل تاخیر می شود، توضیح همیشگی اینکه کیفیت باید افزایش یابد به میان می آید. شرکت مایکروسافت در رابطه با …

سال میلادی جدید زمانی که استودیو پلاتینیوم گیمز اعلام کرد عرضه عنوان انحصاری خود برای کنسول اکس باکس وان یعنی Scalebound را به سال ۲۰۱۷ موکول کرده است، نا امید کننده شروع شد. وقتی بحث دلایل تاخیر می شود، توضیح همیشگی اینکه کیفیت باید افزایش یابد به میان می آید. شرکت مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound توضیحات تازه ای را ارائه کرده است که نظر شما را به مرور آن در ادامه مطلب جلب می کنیم.

آقای آرون گرینبرگ به عنوان مدیر بازاریابی شرکت مایکروسافت طی صحبت های خود با سایت IGN گفته اند که این تاخیر باعث می شود Scalebound موفقیت بیشتری کسب کند. ایشان گفته اند:

با توجه به عناوینی که امسال عرضه می شوند، وضعیت فعلی پلاتینیوم گیمز با بازی Scalebound و امیدهایی که دارند می توان گفت که این بازی بسیار برایشان حائز اهمیت است … ما میخواهیم که به آنها منابع و زمان کافی را اعطا کنیم تا به کار خود برسند.

پس به صورت استراتژیک، باید به آن وقت نفس کشیدن بدهیم. اطمینان خاطر حاصل کنیم که فضای کافی را دارد. اولین و مهترین چیز این است که بازی خیلی عالی از کار در بیاید.

بازی Scalebound در اوایل سال ۲۰۱۷ به صورت انحصاری برای کنسول اکس باکس وان منتشر خواهد شد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا