دوربین آیفون ۷ Plus دو لنز مجزا دارد

به گزارش موبنا، «مینگ-چی کو» از تحلیلگران مرکز KGI از موثق‌ترین منابع در این زمینه محسوب می‌شود و همواره پیش‌بینی‌های او در مورد نسل جدید محصولات اپل درست از آب درآمده است. کو در آخرین صحبت‌های خود به این مسئله اشاره کرده است که گوشی هوشمند آیفون ۷ Plus در بخش دوربین دیجیتالی اصلی خود …

به گزارش موبنا، «مینگ-چی کو» از تحلیلگران مرکز KGI از موثق‌ترین منابع در این زمینه محسوب می‌شود و همواره پیش‌بینی‌های او در مورد نسل جدید محصولات اپل درست از آب درآمده است.

کو در آخرین صحبت‌های خود به این مسئله اشاره کرده است که گوشی هوشمند آیفون ۷ Plus در بخش دوربین دیجیتالی اصلی خود لنز دوگانه را شامل می‌شود.

شرکت اپل طی چند سال گذشته تصمیم داشت این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار دهد. ولی هم‌اکنون به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۱۶ میلادی زمان آن فرا رسیده است تا هواداران آیفون بتوانند مدل جدید این گوشی هوشمند را با لنز دوگانه در اختیار بگیرند.

شرکت اپل تصمیم دارد گوشی هوشمند جدید خود را در دو مدل مجزا عرضه کند. مدل اولیه این گوشی هوشمند آیفون ۷ نام دارد که به نمایشگر ۴.۷ اینچی مجهز شده است و مدل دیگر آن با نام آیفون ۷ Plus با نمایشگر ۵.۵ اینچی به دست کاربران می‌رسد.

شایعات جدید حای از آن است که مدل بزرگتر این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی با دو لنز مجزای iSight دارد و به گفته کو، برای این گوشی هوشمند دو سیستم تنظیمات CIS مجزا در نظر گرفته شده است. این لنز به احتمال قوی در شرکت LinX ساخته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا