Galaxy S7 نوروز ۱۳۹۵ عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، حساب کاربری @ShaiMizrachi در شبکه اجتماعی توئیتر که پیش از این هم پیش‌بینی‌های دقیقی انجام داده بود، با اطمینان کامل اعلام کرد که ۱۱ مارس ۲۰۱۶ تاریخ عرضه Galaxy S7 سامسونگ در اروپا است. اگر این تاریخ درست باشد، عرضه این محصول را می‌توان همزمان با زمان ورود آن به آمریکا دانست. …

به گزارش موبنا، حساب کاربری @ShaiMizrachi در شبکه اجتماعی توئیتر که پیش از این هم پیش‌بینی‌های دقیقی انجام داده بود، با اطمینان کامل اعلام کرد که ۱۱ مارس ۲۰۱۶ تاریخ عرضه Galaxy S7 سامسونگ در اروپا است.

اگر این تاریخ درست باشد، عرضه این محصول را می‌توان همزمان با زمان ورود آن به آمریکا دانست. هفته گذشته حساب کاربری @evleaks روی شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد که تاریخ ورود این گوشی هوشمند به آمریکا ۱۱ مارس است.

لازم به ذکر است در کنار این اخبار، اپراتور موبایلی China Mobile چندی پیش در یک خبر رسمی اعلام کرده بود کشورهای آسیایی از مارس امسال می‌توانند این گوشی هوشمند را خریداری کنند.

پیش‌بینی می‌شود شرکت سامسونگ در جریان برگزاری کنگره جهانی تلفن همراه موسوم به MWC 2016 که بین روزهای ۲۲ تا ۲۵ فوریه در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، از این گوشی هوشمند رونمایی کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا