خالکوبی رایگان عکس “ترامپ” روی بدن هواداران!

صاحب یک مرکز ویژه خالکوبی، این روزها کاسبی خود را تعطیل کرده و به خالکوبی رایگان عکس ترامپ بر بردن هواداران این نامزد ریاست جمهوری آمریکا مشغول است. سی ان ان عربی با انتشار ویدویی در این زمینه، نوشت: برای خالکوبی عکس ترامپ یا نوشتن شعار تبلیغاتی وی بر بدن هواداران او، نزدیک به یک …

صاحب یک مرکز ویژه خالکوبی، این روزها کاسبی خود را تعطیل کرده و به خالکوبی رایگان عکس ترامپ بر بردن هواداران این نامزد ریاست جمهوری آمریکا مشغول است.

سی ان ان عربی با انتشار ویدویی در این زمینه، نوشت: برای خالکوبی عکس ترامپ یا نوشتن شعار تبلیغاتی وی بر بدن هواداران او، نزدیک به یک ساعت وقت لازم است.

صاحب این کارگاه خالکوبی می گوید: در چند هفته اخیر شمار زیادی برای خالکوبی عکس ترامپ به این کارگاه مراجعه کرده اند.

اما ترامپ در مصاحبه ای تلویزیونی در واکنش به این موضوع  گفت: اگر صاحب این کارگاه از هواداران من است، ممکن است من هم برای اولین بار اقدام به خالکوبی کنم؛ یا شاید هم این کار را انجام ندهم!

“دونالد جان ترامپ” متولد ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ تاجر و ثروتمند آمریکایی است که حالا در سن ۶۹ سالگی سودای ریاست جمهوری ایالات متحده را در سردارد. ترامپ رئیس هیئت مدیره و رئیس سازمان ترامپ و موسس تفریگاه ترامپ است.

رفتارهای عجیب و غریب و بعضا احمقانه و طنزآمیز نفر اول جمهوری خواهان آمریکا برای کسب کرسی ریاست جمهوری ایالات متحده، باعث شده فیل های سیاستمدار بارها مورد تمسخر قرار بگیرند؛ ترامپ در اظهارنظرهایش به هیچ کس رحم نمی کند و در آخرین اظهار نظر خود همه اعضای کاخ سفید را احمق دانست.

وی همچنین در یکی از تجمعات انتخاباتی اش از واژه بسیار رکیکی برای هیلاری کلینتون استفاده کرد که این توهین در رسانه های آمریکایی بسیار بازتاب داشت؛ واژه رکیک آقای ترامپ به حدی بود که هیچ کدام از رسانه های این کشور نتوانستند حرفی درباره آن بزنند و حتی از بازپخش این سخنرانی خودداری کردند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا