دختران تن فروش پشت ویترین این مغازه‌ها +تصاویر

درحالی که فروشگاهها لباسهای تن مانکن را برای فروش در ویترین با برچسب قیمت به معرض نمایش می گذارند در اسراییل اخیرا زنانی که از کشورهای مختلف قاچاق شده اند با برچسب قیمت برای تن فروشی در ویترین به نمایش گذاشته شده اند. در این فروشگاه، هفت زن جوان با حالتی زننده درحالیکه بر روی …

درحالی که فروشگاهها لباسهای تن مانکن را برای فروش در ویترین با برچسب قیمت به معرض نمایش می گذارند در اسراییل اخیرا زنانی که از کشورهای مختلف قاچاق شده اند با برچسب قیمت برای تن فروشی در ویترین به نمایش گذاشته شده اند.

در این فروشگاه، هفت زن جوان با حالتی زننده درحالیکه بر روی آنها اتیکت قیمت زده شده است، در ویترین به نمایش گذاشته شده اند که نظر هر عابر پیاده ای را به خود جلب می کنند.

عابران در گفتگو با رسانه های اسراییلی گفته اند که ما ابتدا فکر می کردیم این زنان مانکنهای چوبی هستند که برای نمایش لباسها در ویترین قرار گرفته اند اما با جابجا شدن و پلک زدن آنها فهمیدیم که اینها انسان هستند.

گفتیم شاید بجای مانکن های چوبی از این دخترخانم ها استفاده شده است پیگیر شدیم دیدیم خیر این ها برای فروش در ویترین مغازه قرارگرفته اند.

هاآرتض نوشت: بر روی اتیکت هر یک از زنان، سن، وزن، اندازه و کشور محل تولد آنها درج شده است.تصاویر زیر گوشه هایی از برده فروشی مدرن در اسراییل مدعی دمکراسی را نشان می دهد.

,عکس دختران تن فروش خبر پارس ناز اخبارروز

,عکس دختران تن فروش خبر پارس ناز اخبارروز

,عکس دختران تن فروش خبر پارس ناز اخبارروز

,عکس دختران تن فروش خبر پارس ناز اخبارروز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا