مرکز توسعه PlayStation سونی آمریکایی شد

به گزارش موبنا، ولی این شرکت ژاپنی علاوه بر گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های موبایلی، در دیگر زمینه‌ها هم سیستم‌های الکترونیکی مصرفی تولید می‌کند و زیرمجموعه‌های فراوانی دارد. مرکز توسعه بازی‌های ویدیویی سونی یکی از زیرمجموعه‌های اصلی این شرکت محسوب می‌شود و از جمله بخش‌هایی است که طی سال‌های اخیر همواره با فزایش درآمدهای خود مواجه …

به گزارش موبنا، ولی این شرکت ژاپنی علاوه بر گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های موبایلی، در دیگر زمینه‌ها هم سیستم‌های الکترونیکی مصرفی تولید می‌کند و زیرمجموعه‌های فراوانی دارد.

مرکز توسعه بازی‌های ویدیویی سونی یکی از زیرمجموعه‌های اصلی این شرکت محسوب می‌شود و از جمله بخش‌هایی است که طی سال‌های اخیر همواره با فزایش درآمدهای خود مواجه بوده است.

شرکت سونی به همین منظور قصد دارد واحد PlayStation خود را توسعه دهد. این شرکت بر اساس آخرین تصمیمات خود به این نتیجه رسیده است که مرکز سرگرمی‌های رایانه‌ای (SCE) که در آن کنسول‌های سخت‌افزاری و سیستم‌های Sony Network Entertainment تولید می‌شود، ارتقا دهد.

در این مرکز کنسول سیستم PlayStation Store، PlayStation Network و خدمات ویدیویی PlayStation Vue هم توسعه میابند.

واحد جدیدی که شرکت ژاپنی برای توسعه این خدمات راه‌اندازی کرده است Sony Interactive Entertainment یا SIE نام دارد و فعالیت آن از تاریخ اول آپریل ۲۰۱۶ آغاز می‌شود.

دفتر مرکزی این شعبه در شهر توکیو واقع نشده است و در عوض سونی تصمیم گرفته است دفتر مرکزی آن را در شهر سان ماتئو در کالیفرنیا تاسیس کند.

«اندرو هاوس» مدیر توسعه جهانی سونی مدیریت این شعبه جدید را برعهده دارد و به گفته او، با این گام PlayStation می‌تواند بیش از پیش موفق شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا