گوشی جدید مایکروسافت مجهز به دو نمایشگر در دو طرف بدنه

به گزارش موبنا، مرکز WM Power به تازگی گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد واحد تحقیق و توسعه مایکروسافت در حال کار کردن روی یک قاب تاشو است که یک نمایشگر ثانویه و کم‌مصرف را شامل می‌شود و این نمایشگر می‌تواند همواره روشن بماند. این مرکز تصاویری را هم در این زمینه منتشر کرده …

به گزارش موبنا، مرکز WM Power به تازگی گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد واحد تحقیق و توسعه مایکروسافت در حال کار کردن روی یک قاب تاشو است که یک نمایشگر ثانویه و کم‌مصرف را شامل می‌شود و این نمایشگر می‌تواند همواره روشن بماند.

این مرکز تصاویری را هم در این زمینه منتشر کرده است که در آن مشخص شده است نمایشگر ثانویه مایکروسافت از نوع e-ink است و حتی می‌تواند از نمایشگر اصلی گوشی هم بزرگتر باشد.

در مورد این نمایشگر سناریوهای مختلفی نقل شده است. این نمایشگر لمسی می‌تواند در قالب صفحه‌کلید کامل QWERTY مورد استفاده قرار گیرد، پیام‌ها و اطلاعیه‌های داخل گوشی را نمایان کند، به صورت مستقیم دسترسی به پست الکترونیکی را فراهم آورد، در قالب تقویم الکترونیکی به کار گرفته شود و …

شرکت روسی YotaPhone هم‌اکنون گوشی هوشمند با دو نمایشگر مجزا در دو طرف بدنه ارایه کرده است که نمایشگر ثانوی آن از نوع e-ink است و کاربران می‌توانند از این نمایشگر کم‌مصرف در مواقع لزوم استفاده کنند.

مرکز تحقیقات مایکروسافت هم اکنون مذاکرات خود را با واحد تولید دستگاه‌های Lumia آغاز کرده است تا این نمایشگر ثانویه را به سری جدید گوشی‌ها اضافه کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا