افزایش ۱۰ درصدی ثبت ازدواج در کهگیلویه‌ و بویراحمد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی زنان کهگیلویه وبویراحمد ایل بانو ،سعید محوری اظهار کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد در میان استان‌های کشور در زمینه ثبت ازدواج رتبه اول کشور را کسب کرد واستان‌های ایلام وخوزستان در رده‌های بعدی قرار دارند. مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد …

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی زنان کهگیلویه وبویراحمد ایل بانو ،سعید محوری اظهار کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد در میان استان‌های کشور در زمینه ثبت ازدواج رتبه اول کشور را کسب کرد واستان‌های ایلام وخوزستان در رده‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد از رشد ۱۰ درصدی ازدواج در نه ماهه امسال در استان خبر داد وگفت: در تعداد ۵ هزار و ۳۱۳ ازدواج به ثبت رسید که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در نه ماهه امسال تعداد ۲۰ هزار و ۶۸۷ جلد سند مالکیت کاداستری در استان صادر شده است، عنوان کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۹ درصدی داشته است.

محوری در رابطه با تعداد خلاصه معاملات ثبت شده در کمتر از دو روز، ابراز کرد: در نه ماهه اول سال تعداد ۸ هزار و ۹۲۳خلاصه معامله الکترونیکی به واحدهای ثبتی ارسال شده که از این تعداد ۶ هزار و ۲۲۹مورد در کمتر از دوروز ثبت شده است که رشد ۷۰ درصدی را نشان می‎دهد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه‌وبویراحمد تعداد تفکیک‌های انجام شده در نه ماهه امسال را ۲ هزار و ۱۴۱ مورد عنوان کرد و افزود: این آمار نسبت به سال گذشته که ۹۱۷ مورد بوده است که رشد ۱۳۳درصدی داشته است که نسبت به ۳۱استان کشور کهگیلویه وبویراحمد در این زمینه در رتبه اول کشور قرار دارد.

محوری تعداد پرونده‌های تشکیل شده اجرا در نه ماهه امسال را ۳۰۲ مورد و پرونده های مختومه شده اجرا در همین مدت را ۳۶۴ مورد عنوان کرد.

وی خلاصه معاملات ثبت شده در نه ماهه امسال را ۸ هزار و ۸۳۴ موردوتعداد استعلامات پاسخ داده شده در کمتر از دوروز را ۸ هزار و ۴۵۵مورد برشمرد.
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا