LG K4 با قیمت ارزان در راه بازار

به گزارش موبنا، شرکت‌ ال‌جی هم‌اکنون پروژه تولید گوشی‌های K8، K7، K5 و K4 را پیش‌ می‌برد و در این میان سایت روسی این شرکت کره‌ای گوشی هوشمند K4 را معرفی کرده است. در این سایت اینترنتی لیست مشخصات گوشی جدید ال‌جی منتشر شده است. این گوشی هوشمند تراشه مرکزی MediaTek MT6735M دارد و نمایشگر …

به گزارش موبنا، شرکت‌ ال‌جی هم‌اکنون پروژه تولید گوشی‌های K8، K7، K5 و K4 را پیش‌ می‌برد و در این میان سایت روسی این شرکت کره‌ای گوشی هوشمند K4 را معرفی کرده است.

در این سایت اینترنتی لیست مشخصات گوشی جدید ال‌جی منتشر شده است. این گوشی هوشمند تراشه مرکزی MediaTek MT6735M دارد و نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل به نمایش بگذارد.

رم این گوشی هوشمند یک گیگابایتی است و برای آن حافظه داخلی ۸ گیگابایتی در نظر گفته شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD آن را زیاد کنند. این دستگاه همچنین باتری ۱۹۴۰ میلی‌آمپری را در اختیار گرفته است.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند رده پایین ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن هم ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و برای آن قابلیت پشتیبانی از خدما ت ۴G LTE هم در نظر گرفته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا