نیمه اول ۲۰۱۶ منتظر آیفون ۴ اینچی و iPad Air 3 باشید

به گزارش موبنا، او طی چند سال گذشته دقیق‌ترین پیش‌بینی‌ها را برای عرضه مدل جدید محصولات اپل انجام داد و در همه موارد توانست به درستی زمان، مشخصات و قیمت گوشی‌ها و تبلت‌های جدید اپل را اعلام کند. او هم‌اکنون پیش‌بینی‌هایی را در مورد کنفرانس ماه مارس اپل انجام داده است. مینگ-چی تایید کرده است …

به گزارش موبنا، او طی چند سال گذشته دقیق‌ترین پیش‌بینی‌ها را برای عرضه مدل جدید محصولات اپل انجام داد و در همه موارد توانست به درستی زمان، مشخصات و قیمت گوشی‌ها و تبلت‌های جدید اپل را اعلام کند.

او هم‌اکنون پیش‌بینی‌هایی را در مورد کنفرانس ماه مارس اپل انجام داده است. مینگ-چی تایید کرده است که اپل در این کنفرانس از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند.

به گفته او، پس از مدت‌ها انتظار و شایعه‌پراکنی سرانجام در این کنفرانس گوشی هوشمند ۴ اینچی جدید اپل در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و کاربران در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ میلادی می‌توانند آن را خریداری کنند. این گوشی هوشمند آیفون ۵se نام دارد.

همچنین پیش‌بینی شده است که در کنفرانس مذکور شرکت اپل رایانه لوحی iPad Air 3 را به صورت رسمی معرفی می‌کند تا در نیمه نخست سال فروش آن هم آغاز شود. او گفت اپل هم‌اکنون در حال کار کردن روی تراشه، کیفیت دوربین و باتری این رایانه لوحی است.

او اعلام کرد در فصل پایانی سال ۲۰۱۵ میلادی ۷۷ میلیون دستگاه آیفون در بازار جهانی فروخته شد که این رقم در فصل جاری افزایش میابد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا