خسارت ۵۰ میلیون یورویی یک شرکت هواپیماسازی از حملات سایبری

به گزارش موبنا، شرکت FACC AG ضمن انتشار گزارش مالی خود مربوط به فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی اعلام کرد در بسیاری از موارد مورد هدف این حملات سایبری قرار گرفته است. در حالی که بسیاری از سازمان‌ها طی چند سال گذشته با حملات سایبری مواجه بوده‌اند، FACC AG در این زمینه با خسارت‌های فراوان …

به گزارش موبنا، شرکت FACC AG ضمن انتشار گزارش مالی خود مربوط به فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی اعلام کرد در بسیاری از موارد مورد هدف این حملات سایبری قرار گرفته است.

در حالی که بسیاری از سازمان‌ها طی چند سال گذشته با حملات سایبری مواجه بوده‌اند، FACC AG در این زمینه با خسارت‌های فراوان مواجه شده است.

در اسناد منتشر شده از سوی این شرکت اعلام شد: «هیئت مدیره هم‌اکنون اقدامات سریع انجام داده است و با بررسی‌های دقیق تلاش می‌کند میزان خسارت‌های وارد شده را محاسبه کند. ما از شرکت‌های بیمه درخواست کمک کرده‌ایم».

این شرکت اعلام کرد که حملایت سایبری به آنها باعث خسارت ۵۰ میلیون یورویی به آنها شده است که البته سرمایه‌های اصلی شرکت را تهدید نمی‌کند و آنها می‌توانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

هنوز جزییات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است. ولی شرکت FACC AG اعلام کرد آخرین حمله سایبری به آنها که این خسارت را وارد کرده است، زیرساخت‌های اصلی آنها را با مشکل مواجه نکرده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا