آغاز پروژه راه‌اندازی شبکه مخابراتی ۵G در آمریکا

به گزارش موبنا، این شرکت مخابراتی توضیح داد که توسعه این شبکه مخابراتی را از سال جاری آغاز خواهد کرد. ولی تکمیل آن تا سال ۲۰۲۰ میلادی به طول می‌انجامد. شبکه ۵G نسل آتی فناوری‌های موبایلی محسوب می‌شود که پس از LTE روی کار می‌آید و هم‌اکنون شرکت‌های مخابراتی بزرگ جهان تحقیق و توسعه روی …

به گزارش موبنا، این شرکت مخابراتی توضیح داد که توسعه این شبکه مخابراتی را از سال جاری آغاز خواهد کرد. ولی تکمیل آن تا سال ۲۰۲۰ میلادی به طول می‌انجامد.

شبکه ۵G نسل آتی فناوری‌های موبایلی محسوب می‌شود که پس از LTE روی کار می‌آید و هم‌اکنون شرکت‌های مخابراتی بزرگ جهان تحقیق و توسعه روی فناوری‌های مربوط به این سیستم را آغاز کرده‌اند.

پیش‌بینی شده است استانداردهای مربوط به این شبکه مخابراتی در سال ۲۰۲۰ میلادی تکمیل شود و برخی اپراتورهای موبایلی پیش از این سال شبکه مربوطه را به صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌کنند.

شرکت مخابراتی NTT DoCoMo ژاپن اعلام کرد پیش از آغاز مسابقات المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو این شبکه مخابراتی را راه‌اندازی خواهد کرد. این در حالی است که شرکت مخابراتی SK Telecom کره جنوبی در نظر دارد برای مسابقات المپیک زمستانی ۲۰۱۸ که در این کشور برگزار می‌شود، فناوری مذکور را ارایه دهد.

«فران شامو» مدیر مالی شرکت مخابراتی Verizon ضمن انتشار گزارش مالی این شرکت در فصل چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی اعلام کرد تمام پیش‌بینی‌های لازم برای راه‌اندازی شبکه ۵G صورت گرفته است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا