تولد دختری عجیب در هند! (۱۸+)+ عکس

دختری در هند به دنیا آمده که نیمی از سرش کامل نشده و چشم‌هایش کاملا از حدقه بیرون زده است. تصاویر این نوزاد در دنیای مجازی به سرعت در حال انتشار است. ساویتا رانی، ۳۲ ساله و اهل منطقه آمروها در ایالت اوتار پرادش در شمال هند است که در روز سه‌شنبه گذشته زایمان طبیعی …

دختری در هند به دنیا آمده که نیمی از سرش کامل نشده و چشم‌هایش کاملا از حدقه بیرون زده است. تصاویر این نوزاد در دنیای مجازی به سرعت در حال انتشار است.

ساویتا رانی، ۳۲ ساله و اهل منطقه آمروها در ایالت اوتار پرادش در شمال هند است که در روز سه‌شنبه گذشته زایمان طبیعی کرد، اما حاصل این زایمان تولد نوزادی عجیب بود.

خبر تولد این نوزاد بلافاصله پس از زایمان در سراسر شهر محل تولدش پیچید و تصاویرش نیز منتشر شد. حتی برخی جلوی بیمارستان سای نرسینگ و به امید دیدار نوزاد از نزدیک تجمع کردند.

تصاویر/ تولد دختری عجیب در هند!
نوزاد کاملا رشد نکرده بود و مدتی پس از زایمان از دنیا رفت

نوزاد دو روز پس از زایمان به دلیل نارسایی قلبی جان خود را از دست داد. دکتر کوسوم لاتا، ۳۰ ساله و متخصص‌ امراض‌ زنانه‌‌ی بیمارستان سای نرسینگ می‌گوید: «چنین پیچیدگی‌هایی به دلیل رفتارهای تغذیه‌ای نامناسب و نامنظم مادر در دوران بارداری رخ می‌دهد. وظیفه ما پزشکان نیز همین است که به زنان باردار حین بارداری، معاينه‌های‌ عمومىِ‌ منظم را توصیه کنیم. اگر آزمایش‌های پزشکی سر موقع خود انجام شود، دیگر شاهد تولد چنین نوزادانی نخواهیم بود.»

چشم‌های کودک آن‌قدر بزرگ بود که در همان بدو تولد باز بودند، چرا که سر کودک به طور کامل رشد نکرده بود. دکتر لاتا در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: «رفتار این نوزاد پس از زایمان شباهتی با رفتار نوزادان دیگر نداشت. او اصلا گریه نمی‌کرد و تحرک هم نداشت. این خود یک معجزه بود که هم مادر و هم کودک هنگام زایمان زنده ماندند.»

تصاویر/ تولد دختری عجیب در هند!

تصاویر/ تولد دختری عجیب در هند!
مادر این نوزاد پیشتر سه نوزاد سالم را به دنیا آورده بود، اما در دوران بارداری نوزاد چهارم مشکلات زیادی را متحمل شده بود

دکتر لاتا همچنین می‌گوید که مغز نوزاد کامل رشد نکرده بود و او با کمک قلبش زنده مانده بود. مادر نوزاد در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا