عرضه قوی‌ترین و ارزان‌ترین گوشی میان‌رده جهان

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 650 را به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 510 در خود جا داده است که شامل دو هسته پردازشگر ۱.۸ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱.۲ گیگاهرتزی می‌شود. این گوشی هوشمند بدنه فلزی و طراحی بسیار زیبا دارد و کاربران یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 650 را به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 510 در خود جا داده است که شامل دو هسته پردازشگر ۱.۸ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱.۲ گیگاهرتزی می‌شود.

این گوشی هوشمند بدنه فلزی و طراحی بسیار زیبا دارد و کاربران یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را در آن مورد استفاده قرار می‌دهند. این نمایشگر تصاویر را با تراکم ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ مربع به نمایش می‌گذارد.

این گوشی هوشمند شامل دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود که با لنز f2.0 تصویربرداری می‌کند و برای آن فلش دوگانه LED هم در نظر گرفته شده است. این دوربین قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل را دارد و همچنین می‌تواند تصاویر آهسته را با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه ذخیره کند.

روی این گوشی هوشمند میان‌رده و ارزان نسخه ۵.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است که البته کاربران می‌توانند آن را به نسخه ۶.۰ مارشمالو به‌روزرسانی کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا