گوشی ارزان اپل با نام آیفون ۵se عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، طی چند ماه گذشته برخی منابع آگاه از این محصول با نام آیفون ۷c یاد کردند، برخی دیگر آن را با نام آیفون ۶c معرفی کردند و در آخرین خبرها هم گفته شد که اپل قصد دارد این گوشی هوشمند را با نام آيفون ۵e به دست کاربران برساند. به هر حال، …

به گزارش موبنا، طی چند ماه گذشته برخی منابع آگاه از این محصول با نام آیفون ۷c یاد کردند، برخی دیگر آن را با نام آیفون ۶c معرفی کردند و در آخرین خبرها هم گفته شد که اپل قصد دارد این گوشی هوشمند را با نام آيفون ۵e به دست کاربران برساند.

به هر حال، در حالی که هیچ یک از خبرهای مذکور تایید نشده است امروز گزارش‌های جدیدتری در این زمینه به دست رسید. یک منبع آگاه به مرکز خبری ۹to5Mac اعلام کرد مدل بعدی گوشی هوشمند ۴ اینچی اپل با نام آیفون ۵se وارد بازار می‌شود و در اصل ترکیبی از آیفون ۵، آیفون ۶ و آیفون ۶s است.

گوشی هوشمند آیفون ۵se در بخش رویی با نمایشگر و لبه‌های خمیده ساخته شده است  که از این نظر می‌توان آن را شبیه آیفون ۶ دانست. این محصول دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱.۲ مگاپیکسلی را شامل می‌شود که از این نظر شبیه آیفون ۵s است.

همچنین برای این گوشی هوشمند قابلیت Live Photos در نظر گرفته شده است که در این بخش می‌توان آن را شبیه به مدل آیفون ۶s دانست.

برای این گوشی هوشمند تراشه مرکزی A8 در نظر گرفته شده است و از امکانات ارتباطی آن می‌توان به بلوتوث ۴.۲، سیستم VoLTE، و تراشه Wi-Fi اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا