واتس‌اپ و فیسبوک به یکدیگر متصل شدند

به گزارش موبنا، شرکت واتس‌اپ تا کنون به عنوان یک مرکز کاملا مجزا از فیسبوک فعالیت می‌کرد و به عبارت دیگر، فیسبوک در نحوه مدیریت آن دخل و تصرفی نداشت. اخبار جدید منتشر شده حاکی از آن است که واتس‌اپ پس از آخرین به‌روزرسانی به مشترکان خود امکان می‌دهد به راحتی با افرادی که در …

به گزارش موبنا، شرکت واتس‌اپ تا کنون به عنوان یک مرکز کاملا مجزا از فیسبوک فعالیت می‌کرد و به عبارت دیگر، فیسبوک در نحوه مدیریت آن دخل و تصرفی نداشت.

اخبار جدید منتشر شده حاکی از آن است که واتس‌اپ پس از آخرین به‌روزرسانی به مشترکان خود امکان می‌دهد به راحتی با افرادی که در فیسبوک عضو هستند هم ارتباط برقرار کنند.

به عبارت دیگر، کاربران واتس‌اپ هم‌اکنون می‌توانند با آن دسته از کاربرانی که در شبکه اجتماعی فیسبوک حساب کاربری دارند، به صورت مستقیم وارد ارتباط شوند.

در نسخه ۴.۱۲.۴۱۳ ابزار ارتباطی واتس‌اپ گزینه‌ای ارایه شده است که بر اساس آن حساب کاربری واتس‌اپ به حساب کاربری فیسبوک متصل می‌شود تا تجربه ارتباطی کامل‌تری برای کاربران ایجاد شود.

هنوز به درستی قابلیت‌های این گزینه جدید مشخص نشده است. ولی به نظر می‌رسد فیسبوک در نظر دارد ابزار ارتباطی خود را با واتس‌اپ یکی کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا