ژاپنی‌ها نمایشگر آیفون بعدی را تولید می‌کنند

به گزارش موبنا، آخرین گزارشی که امروز صبح منتشر شده است اطلاعات جدیدی را نشان می‌دهد و نام یک شرکت دیگر را به لیست تولیدکنندگان نسل جدید نمایشگرهای لمسی اضافه کرده است. خبرگزاری رویرتز به نقل از منابع آگاه گزارش داد شرکت Japan Display از سال ۲۰۱۸ میلادی تولید نمایشگرهای OLED را آغاز می‌کند تا …

به گزارش موبنا، آخرین گزارشی که امروز صبح منتشر شده است اطلاعات جدیدی را نشان می‌دهد و نام یک شرکت دیگر را به لیست تولیدکنندگان نسل جدید نمایشگرهای لمسی اضافه کرده است.

خبرگزاری رویرتز به نقل از منابع آگاه گزارش داد شرکت Japan Display از سال ۲۰۱۸ میلادی تولید نمایشگرهای OLED را آغاز می‌کند تا با ال‌جی و ساسونگ وارد رقابت شود. این خبر در حالی منتشر شده است که پیش‌بینی می‌شود همان سال نخستین مدل آیفون مجهز به نمایشگر AMOLED وارد بازار شود.

این روزها شرکت Foxconn و شرکت ژاپنی INCJ مذاکرات خود را آغاز کرده‌اند تا شرکت Sharp را بخرند و از این طریق بتوانند سهم بیشتری در بازار جهانی نمایشگرهای لمسی داشته باشند. این دو شرکت تصمیم دارند برای تولید نسل جدید نمایشگرها با اپل وارد مذاکره شوند.

شرکت INCJ هم‌اکنون بخشی از سهام Japan Display را در اختیار دارد و اگر بتواند شرکت ژاپنی Sharp را بخرد، مرکز Japan Display به احتمال قوی تولید نمایشگرهای مدل جدید آیفون را در دست می‌گیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا