افشاگری همسر پنهانی شاه سعودی +عکس

همسر پنهانی فهد شاه پیشین عربستان، که در لندن زندگی می کند، می گوید فیلمی بر اساس روابط او با خاندان آل سعود در حال ساخت است و وی تصمیم دارد داستان زندگینامه اش را همراه با افشاگری هایی از خاندان سلطنتی سعودی منتشر کند. جنان حرب در گفتگو با راشا تودی از روابط خود …

همسر پنهانی فهد شاه پیشین عربستان، که در لندن زندگی می کند، می گوید فیلمی بر اساس روابط او با خاندان آل سعود در حال ساخت است و وی تصمیم دارد داستان زندگینامه اش را همراه با افشاگری هایی از خاندان سلطنتی سعودی منتشر کند. جنان حرب در گفتگو با راشا تودی از روابط خود با شاهزاده سعودی گفت.

به گزارش پایگاه خبری “راشا تودی”؛ “جنان حرب” همسر پنهانی شاه سابق عربستان، یک مسیحی متولد فلسطین، است که در سال ۱۹۶۸ میلادی به دین اسلام گروید تا بتواند با پادشاه ازدواج کند.

بنابر این گزارش، وی می گوید: میهمانی بزرگی به مناسبت عید کریسمس برای اتباع مسیحی فلسطینی و لبنانی ترتیب داده شده بود.  فهد (شوهر سابق حرب) در آن زمان وزیر کشور بود و به این مراسم دعوت شده بود. ما در آنجا ملاقات کردیم.

افشاگری همسر پنهانی شاه سعودی

ابتدای آشنایی مان، روزی یک کادیلاک بزرگ جلوی درب ویلای یکی از اقوام مشاهده کردم. یک مرد سیاه پوست اما سفید پوش از ماشین پیاده شد و از من پرسید: “آیا شما جنان حرب هستید؟ شاهزاده این را برای شما فرستاده است”. سپس یک جعبه جواهرات به دست من داد. در آن یک گردنبند الماس به همراه پاکت حاوی ۲۰ هزار دلار بود.

برای مدت سه سال، حرب به عنوان همسر پنهانی ملک فهد در قصر شاهزاده زندگی می کرد.

حرب افزود: دو سال نخست زندگی ما خوب بود. اما سال سوم مشکلات آغاز و همه چیز جدی شد، من در درون کاخ خسته شده بودم و رفته رفته حوصله ام سر رفت. علاوه بر این، برادران او از رابطه پنهانی ما باخبر شده بودند. آن ها او را برای شاه شدن آماده می کردند و اجازه نمی دادند که پادشاه عربستان همسر مسیحی فلسطینی داشته باشد. مرا در سال ۱۹۷۱ به انگلیس تبعید کردند.

افشاگری همسر پنهانی شاه سعودی

“هر زمان که با سعودی ها روبرو می شوی، آن ها می گویند – بدون آنکه از تو سوالی بپرسند –
شاید او یک تن فروش و حتی دزد یا یک گدا است!”

وی در گفتگو با این پایگاه خبری ابراز امیدواری کرده بود که خاندان آل سعود برای اعمالشان احساس مسئولیت بکنند.

همسر پنهانی  فهد اکنون علیه شاه سابق عربستان شکایت کرده است و دادگاه انگلیس در حال رسیدگی به اعترافات وی است.

افشاگری همسر پنهانی شاه سعودی

حرب می گوید فیلم “نقاط ضعف ملک فهد” بر اساس روابط او با خاندان آل سعود به کارگردانی “مالکوم واکر” در حال ساخت است که سلطنت ۲۳ ساله (۱۹۸۲ تا ۲۰۰۵) پادشاه سعودی را به تصویر می کشد.

در این فیلم تصاویری از قمار کردن فهد در کازینوهای لندن، تزریق مواد مخدر و مجبور کردن جنان حرب به سه سقط جنین نشان داده می شود.

همسر پنهانی شاهزاده سعودی اسرار خاندان سلطنتی را فاش کرد + عکس
جنان حرب مقابل دادگاه عالی انگلیس

آنچه تاکنون مشخص است، خاندان آل سعود باید مبلغ ۱۲ میلیون پوند (۱۷ میلیون دلار) به عنوان توافق بین ملک فهد و حرب در زمان حیات پادشاه سابق بپردازند.

این در حالی است که شاهزاده های سعودی ید طولایی در شکستن قوانین، دور زدن محکومیت و استفاده از مصونیت سیاسی خود در کشورهای اروپایی و آمریکا دارند.

پیش تر “شیخ ولید جفالی”، که سرمایه خاندان او در حدود ۴ میلیارد پوند برآورد شده است، به دلیل درخواست طلاق همسرش به دادگاه عالی انگلیس مراجعه کرده بود. وی در سال ۲۰۱۲ میلادی با مجری تلویزیونی لبنان به طور مخفیانه ازدواج کرده بود. ولید سعی داشت تا از پرداخت حقوق زن اولش طفره برود.

در نمونه دیگر، ماه گذشته یک شاهزاده سعودی با ادعای اینکه به طور اتفاقی بر روی یک دختر جوان افتاده است، از اتهامات مربوط به تجاوز به وی تبرئه شد.

نقض حقوق بشر و نادیده گرفتن پایه ای ترین حقوق زنان در عربستان همواره سوژه رسانه های خبری در جهان است.

جنان حرب تصمیم دارد کتاب زندگینامه اش را همراه با افشاگری هایی از خاندان سلطنتی سعودی تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا