پختن غذا در ماشین ظرف‌شویی! +عکس

باورتان بشود یا نه شما واقعاً می‌توانید در ماشین ظرف‌شویی غذا بپزید. عجیب به نظر می‌رسد اما این روش یک تکنیک آشپزی پرطرفدار است و واقعاً هم جواب می دهد! ظاهراً آشپزی با ماشین ظرف‌شویی از دهه ۱۹۷۰ آغاز شد اما عملاً از سال ۲۰۱۳ و زمانی بسیار موردتوجه قرار گرفت که یک نویسنده‌ی ایتالیاییِ …

باورتان بشود یا نه شما واقعاً می‌توانید در ماشین ظرف‌شویی غذا بپزید. عجیب به نظر می‌رسد اما این روش یک تکنیک آشپزی پرطرفدار است و واقعاً هم جواب می دهد!

ظاهراً آشپزی با ماشین ظرف‌شویی از دهه ۱۹۷۰ آغاز شد اما عملاً از سال ۲۰۱۳ و زمانی بسیار موردتوجه قرار گرفت که یک نویسنده‌ی ایتالیاییِ کتاب‌های آشپزی به نام لیزا کاسالی که مدعی تخصص در آشپزی با ماشین ظرف‌شویی است، کتابی با عنوان «آشپزی در ماشین ظرف‌شویی» (Cucinare in lavastoviglie) را منتشر کرد.

پختن غذا در ماشین ظرف‌شویی! + تصاویر

تمام وسایلی که برای این کار لازم دارید فقط یک ماشین ظرف‌شویی و البته علاقه برای تجربه‌ی این سبک آشپزی است. در ابتدا مواد غذایی را درون یک بسته خالی از هوا یا ظرفی محکم مهروموم کنید. سپس آن را درون دستگاه که روی حداکثر تنظیماتش قرار داده‌شده، بگذارید. ماشین لباس‌شویی مانند یک دستگاه بخارپز در دمای ۷۵ درجه سانتی‌گراد محتویات ظرف را می‌پزد.

پختن غذا در ماشین ظرف‌شویی! + تصاویر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا