توصیه‌های پکرمن به خامس رودریگس

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، خامس رودریگس در رئال حال و روز خوشی ندارد و حتی با حضور زین‌الدین زیدان (سرمربی جدید رئال مادرید) نیمکت‌نشین است. خوسه پکرمن او را به صبر دعوت کرد و گفت: این اواخر با یکدیگر صحبت نکردیم اما اواخر سال گذشته حرف زده بودیم. او به تغییر …

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، خامس رودریگس در رئال حال و روز خوشی ندارد و حتی با حضور زین‌الدین زیدان (سرمربی جدید رئال مادرید) نیمکت‌نشین است. خوسه پکرمن او را به صبر دعوت کرد و گفت: این اواخر با یکدیگر صحبت نکردیم اما اواخر سال گذشته حرف زده بودیم. او به تغییر سرمربی انتقاد زیادی داشت.

سرمربی کلمبیا در ادامه افزود: فکر می‌کنم تغییر در کادر مربیگری برایش مثبت خواهد بود. باید صبر داشت. او شکست‌ناپذیر است. همه خواهان حضورش در ترکیب اصلی هستیم. اگر این اتفاق بیفتد، نکته مثبتی است و در تیم ملی کلمبیا هم انعکاس می‌یابد.

پکرمن در پایان اظهار کرد: رئال باشگاه بزرگی در جهان به شمار می‌رود و ممکن است هر نوع خبری در اطراف آن وجود داشته باشد، منتشر شود. فکر می‌کنم خامس بازیکنی حرفه‌ای است و بدون هیچ شکی به دنبال پیشرفت است. به خاطر نیمکت نشینی، لحظات بدی را سپری می‌کند. برای بازیکن جوانی که به سرعت رشد کرده است، یک تجربه خوب به حساب می‌آید. او مثل همه بازیکنانی که در ترکیب قرار نمی‌گیرند، ناراحت است ولی نباید از روبه‌راه شدن اوضاع، ناامید شود. پسر خوبی است که در دوران متفاوتی از فوتبالش را تجربه می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا