مایکروسافت اشتباهی گوشی جدید خود را معرفی کرد

به گزارش موبنا، شعبه مایکروسافت در کشور چین به صورت اشتباه این گوشی هوشمند را روی سایت اینترنتی خود معرفی کرد و مشخص شد که به زودی از چنین محصولی رونمایی می‌شود. روی سایت اینترنتی مایکروسافت مخصوص کشور چین یک فایل ویدیویی به اشتباه منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت در حال تکمیل …

به گزارش موبنا، شعبه مایکروسافت در کشور چین به صورت اشتباه این گوشی هوشمند را روی سایت اینترنتی خود معرفی کرد و مشخص شد که به زودی از چنین محصولی رونمایی می‌شود.

روی سایت اینترنتی مایکروسافت مخصوص کشور چین یک فایل ویدیویی به اشتباه منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت در حال تکمیل Lumia Phone X است و آزمایش‌های لازم در گروه Continuum روی آن اغاز شده است.

این فایل ویدیویی توضیحات کاملی در مورد مشخصات گوشی برملا نمی‌کند. ولی در توضیحات این تصاویر آمده است که گوشی هوشمند جدید Lumia Phone X نام دارد.

شرکت مایکروسافت در طرح Continuum روی چهار گوشی هوشمند با نام‌های زیر کار می‌کند: Lumia Phone X، Lumia 950، Lumia 950 XL، و Jade Primo.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد Lumia Phone X منتشر نشده است. ولی منابع آگاه چندی پیش اعلام کردند به زودی محصول جدیدی با نام Lumia 650 در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا